معرفی بهترین بازی فکری ها با تم جنگی

معرفی بازی فکری با تم جنگی

داشتن تم جذاب برای بوردگیم های مختلف یکی از معیارهای مهم برای انتخاب بازی فکریه که زیبایی بازی را برای هر بازیکن جذاب‌تر میکنه و همچنین تاثیر مستقیم روی آرت بازی دارد و فضای بازی را کاملا جدی می‌کنه .
در این مطلب قصد داریم بهترین بازی‌فکری‌های جذاب با تم جنگی را به شما معرفی کنیم و شما رو به یک جنگ استراژیکی دعوت کنیم !

معرفی بازی فکری با تم جنگی
معرفی بازی ریسک استراتژیک

ریسک :

ریسک یکی از بهترین بازی‌های دنیای بوردگیم شناخته شده و نسخه‌های متعددی هم از این بازی تولید شده و اصلی ترین مکانیزم بازی کنترل منطقه است و تمام بازی روی یک صفحه بزرگ انجام میشه  . بازی ریسک  مناسب 2 الی 5 یا 6 نفره است و میتوان به چند روش مختلف بازی کرد و تکرار پذیری بالایی هم دارد .
در بازی ریسک میتونین تمامی دنیا رو با چند تاس کارت و سرباز فتح کنین! البته رقیب هایی سرسخت دارین و باید با برنامه ریزی دقیق و تمرکز روی صفحه بازی پیروز و زنده از بازی بیرون بیاین .

تصویر بازی فکری بی باکان نورمندی Undaunted Normandy میپل کینگ

بی باکان نورمندی :

این بازی دو نفره جذاب با مکانیزم دک بیلدینگ ساخته شده در واقع در این مکانیزم شما دارای تعداد کارت با با قابلیت‌های متفاوت هستید که میتوانید از آن به نفع خودتان یا حریفتان استفاده کنین ، داستان این بازی بین آلمان و متفقین پیش میرود و شانس و منطق و استراتژیک در پیروزی نقش بسیاری دارد.

این بازی دارای 12 سناریوی مختلف هست که برگرفته از حملات واقعی نجات نورمندیه همچنین میتوان این بازی رو هم به صورت سناریو و هم به صورت مستقل تجربه کرد.

نبرد در گرگ و میش :

بازی نبرد گرگ و میش یا توالایت استراگل یک بازی دو نفره سنگین و جذاب صفحه‌ای با تم جنگیه که بر اساس وقایع تاریخی تولید شده و جذابیت بازی رو چند برابر کرده. با این بازی کاملا فضای جنگ سرد را حس میکنین اما این نبرد بدون اسلحه است . این بازی برگرفته از سخنان کندی رییس جمهور مشهور آمریکاست و برای رنج سنی بزرگسال طراحی شده.

تصویر بازی فکری فتح پرچم
معرفی بوردگیم جنگی فتج پرچم

فتح پرچم :

بازی فتح پرچم یک بازی دو نفره استراتژی محوره و با درگیری با استفاده از مهره‌های بازی صورت میگیره و هر کس باید تلاش کنه از مهره پرچم دار محافظت کنه تا به دست دقیب نیفته . در بین مهره‌ها بمب و تخریب‌چی و مهره جاسوس هم وجود داره همچنین این بازی را میتوان به سه شیوه مختلف بازی کرد که تکرار پذیر بودن بازی را بالا میبره . به عنوان فرمانده مهره‌های خود با استراتژیک حریف را دور بزنینو از بازی خارجش کنین البته به نیروهای خودی هم توجه کن که عامل نفوذی و حیله‌گر دشمن باعث باخت نشود!

تصویر بازی فکری بلیتز کریگ BLITZKRIEG
بازی فکری بلیتز کریگ BLITZKRIEG

بلیتزکریگ :

بلیتز کریک هم یکی از بازی‌هایی با تم جنگی هست که برای یک الی دو نفر طراحی شده و دارای یک حالت تک نفره بسیار جذاب است و در حالت دو نفره هر بازیکن به امید فتح جهان نیروهای خود را به 5 قاره مختلف فرستاده و با استراژیک های لازم بر تمامی قاره‌ها فرماندهی میکنند. این بازی چالش برانگیز و پر از کشمکشه و هر بار با فتح یک قاره قدرت بیشتری کسب میکنین .

جهت مشاوره بیشتر یا خرید هر کدام از محصولات به سایت آرتی کالا مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *