آموزش بازی فکری هوش تجاری Business Intelligence

بازی فکری هوش تجاری Business Intelligence

بازی فکری هوش تجاری Business Intelligence توسط استودیو سورن طراحی و ثبت گردیده است .معاملات تجاری در بازار در جریان است و در هر لحظه کالای جدیدی مورد نیاز بازار است  . تاجر موفق فردی است که با توجه به شرایط بازار کالا ها به در ستی خرید و فروش نماید .
هدف هر بازیکن پیش بینی و خرید و فروش کالاهای مورد نیاز بازار به منظور رسیدن به بیشترین سود در بازار بوده و بازی به 2 روش مختلف قابل انجام می باشد . این بازی را می توان در گروه های 2 تا 6 نفر انجام داد ( این بازی به صورت 5 نفره قابل اجرا نیست)و مدت زمان بازی 30 تا 45 دقیقه می باشد . این بازی فکری یک بازی فکری خانوادگی می باشد و برای تمام افراد از 8 سال تا 99 سال مناسب است .
مکانیزم بازی براساس حافظه ، داد و ستد ، حذف بازیکن و بلوف زنی می باشد .

محتویات بسته بازی فکری هوش تجاری Business Intelligence:

  • 36 عدد کارت بازی
  • 72 عدد اسکناس
  • 12 عدد ژتون

تصویربازی فکری هوش تجاری Business Intelligenceبازی فکری هوش تجاری Business Intelligence توسط استودیو سورن طراحی و ثبت گردیده است .معاملات تجاری در بازار در جریان است و در هر لحظه کالای جدیدی مورد نیاز بازار است  . تاجر موفق فردی است که با توجه به شرایط بازار کالا ها به در ستی خرید و فروش نماید .هدف هر بازیکن پیش بینی و خرید و فروش کالاهای مورد نیاز بازار به منظور رسیدن به بیشترین سود در بازار بوده و بازی به 2 روش مختلف قابل انجام می باشد . این بازی را می توان در گروه های 2 تا 6 نفر انجام داد ( این بازی به صورت 5 نفره قابل اجرا نیست)و مدت زمان بازی 30 تا 45 دقیقه می باشد . این بازی فکری یک بازی فکری خانوادگی می باشد و برای تمام افراد از 8 سال تا 99 سال مناسب است .مکانیزم بازی براساس حافظه ، داد و ستد ، حذف بازیکن و بلوف زنی می باشد .محتویات بسته بازی فکری هوش تجاری Business Intelligence:36 عدد کارت بازی72 عدد اسکناس12 عدد ژتونروش بازی ابتدا باید پول ها را به صورتت مساوی بین بازیکنان تقسیم کرد . تمام کارت ها را برد بزنید و آنها را به پشت در بانک قرار دهید . تمام ژتون ها را کنار کارت ها و در بانک قرار دهید . بزرگترین بازیکن شروع کننده بازی است .هر بازیکن در نوبت خود باید یکی از دو عمل زیر را انجام دهد:1- انجام معامله : هر بازیکن در نوبت خود مب تواند یک معامله انجام داده و یک کالا از بانک و یا از سایر بازیکنان خریداری کند.2-رو کردن کارت:پس از انجام معامله توسط هر بازیکن ، وی باید کارت موجود در بالای دسته کارت ها را برگردانده و در صورتی که ژتون مشابه با آن کارت را در اختیار نداشته باشد جریمه معادل رقم موجود در کارت داشته باشد .

روش بازی 

ابتدا باید پول ها را به صورتت مساوی بین بازیکنان تقسیم کرد . تمام کارت ها را برد بزنید و آنها را به پشت در بانک قرار دهید . تمام ژتون ها را کنار کارت ها و در بانک قرار دهید . بزرگترین بازیکن شروع کننده بازی است .هر بازیکن در نوبت خود باید یکی از دو عمل زیر را انجام دهد:

1- انجام معامله : هر بازیکن در نوبت خود مب تواند یک معامله انجام داده و یک کالا از بانک و یا از سایر بازیکنان خریداری کند.

2-رو کردن کارت:پس از انجام معامله توسط هر بازیکن ، وی باید کارت موجود در بالای دسته کارت ها را برگردانده و در صورتی که ژتون مشابه با آن کارت را در اختیار نداشته باشد جریمه معادل رقم موجود در کارت داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *