معرفی پرطرفدارترین بوردگیم های جدید بهار 1400

معرفی بهترین و جدید ترین بوردگیم های روز 1400

تعدادی از بوردگیم‌های جدید روز در این مطلب به همراه توضیحات مناسب درج شده که شما میتونین سبک مورد علاقه و بازی مورد علاقتون رو پیدا کنین و سفارش بدین.

الحمرا:

الحمرا یک بازی قزون وسطایی مناسب دو الی شش نفره و اگه دنباله بازی تحسین شده و جایزه گرفته میگردین حتما این بازی رو تجربه کنین . بازی الحمرا مناسب جمع‌های خانوادگی‌هم هست و به طور کل بازی درمورد شهرسازیه و دارای مکانیزم‌های کشیدن کارت / مدیریت کارت / جمع‌آوری مجموعه/ چیدمان کاشی هست و امتیازات خوبی هم دریافت کرده .

تصویر بازی فکری الحمرا Alhambra
بازی فکری الحمرا Alhambra

ماتیکان :

بازی ماتیکان مناسب دو الی چهار نفره انتزاعیه و به علاقه‌مندان بازی آزول و باغ هم این بازی رو پیشنهاد میکنیم. الگوسازی و کاشی گذاری از مهم ترین مکانیزم‌های بازی محسوب میشن و به محض ورود به بازار مورد استقبال قرار گرفت و قوانین ساده‌ای هم داره و همچنین تکرارپذیری بالای این بازی هم در محبوبیتش بی تاثیر نیست.
داستان بازی هم بسیار جذاب و متفاوته و باید به اعماق جنگل‌های اساطیری سفر کنین و با چیدمان درست کتاب رو بازسازی کنین.
این بازی جزو بازی هایی است که زیبایی بصری فوق العاده هم داره و میتونین با تخفیف ویژه این بازی رو تهیه کنین. برای خرید و تصاویر بیشتر کلیک کنین.

تصویر بازی فکری ماتیکان
بازی فکری ماتیکان

ساکورا :

بازی ساکورا مناسب دو الی شش نفره است و مناسب برای مهمانی و جمع‌های خانوادگی است و گیم پلی ساده و جذابی داره که شمارو ساعت‌ها درگیر میکنه . در این بازی رقابتی شما در نقش نقاشانی هستین که از امپراطور در باغ خودش تصویر میکشید بدون اینکه به امپراطور برخورد کنین .

تصویر بازی فکری ساکورا Sakura
بازی فکری ساکورا Sakura


کالیکو :

بازی کالیکو مناسب یک الی چهار نفره است با تم گربه و لحاف دوست‌داشتنی بسیار جذاب و با مکانیزم کاشی‌گذاری و الگوسازی که مورد علاقه دوست‌داران کارکاسون و آزول هست.
این بازی از دسته بازی‌های خانوادگی محسوب میشه و میتونین به صورت تک نفره هم بازی رو انجام بدین. با استفاده از وصله‌های و دوختن آن‌ها روی لحاف باید ترکیبی را بسازید که برای هر کدام از گربه‌ها جذاب باشد تا روی لحاف شما بتواند بخوابد.

تصویر بازی فکری کالیکو Calico
بازی فکری کالیکو Calico

جزیره اسکای :

جزیره اسکای هم از دسته بازی‌فکری‌هایی است که جوایز بسیاری دریافت کرده و از دسته بازی‌های خانوادگی و استراتژیک محسوب میشه و دارای مکانیزم‌های جمع‌آوری مجموعه ، کاشی گذاری و خرید و فروش است .
این بازی مناسب دو الی پنج نفره و رقابت بین 5 قبیله صورت میگیره تا بتوانند پادشاه جزیره اسکای شوند.

تصویر بازی فکری جزیره اسکای
بازی فکری جزیره اسکای

نفرین شب :

بازی نفرین شب یه بازیه همکاری مشترک با تم ترسناک جادوگریه و احتمالا کمتر از بقیه بازیهای در لیست اسمشو شنیدین که علتش کم بودن تبلیغات این بازیه اما از بازیهای جذاب همکاری مشترک محسوب میشه داستان بازی هم به این صورته که سه جادوگر خبیث از گور برمیخیزند و حالا بازیکنان باید این سه جادوگر رو از بین ببرند . اما یادتان باشد شما فقط تا طلوع خورشید فرصت دارید.

بازی فکری نفرین شب
نفرین شب بازی مناسب 2تا 5 نفر می باشد

بلیتزکریگ:

بلیتزکریگ یه بازی یک الی دو نفره جنگی است و هر بازیکن که در نقش متحدین یا متفقین هست و دو مکانیزم مدیریت دست و کنترل منطقه را دارد . توکن‌های نیرو را به کیسه نیروهای آماده جنگ انتقال بدین و کنترل نیروهاتون رو به دست بگیرید همچنین این بازی را میتونین به صورت سولو یا تک نفره هم تجربه کنین.

تصویر بازی فکری بلیتز کریگ BLITZKRIEG
بازی فکری بلیتز کریگ BLITZKRIEG

تجربه کدام یک از بازی‌های معرفی شده رو دارید ؟ نقد و بررسی این بار با شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *