آموزش زبان انگلیسی با کمک آموزشی های نوین

آموزش زبان دوم از دیرباز مورد توجه افراد بوده است . بسیاری از خانواده ها دوست دارند که فرزندشان زبان دوم را بیاموزد در این میان آموزش زبان انگلیسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است . زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی رسمی و ارتباطی جهانی مطرح است .

از آنجایی که فرزندان خانواده نصف روز خود را در مدرسه می گذرانند و تکالیف مدرسه فراوان و زمان استراحت کمی دارند. لذا آموزش زبان دوم آن هم به صورت مستقیم و با تکلیف های فراوان دانش آموزان را خسته و بی حوصله کرده و آن ها را نسبت به آموختن زبان دوم بی میل می کند . لذا ، اولیا و مربیان باید با استفاده از روش های نوین آموزشی و استفاده از ابزار کمک آموزشی جذاب سعی در جذب و آموزش دانش آموزان به آموختن بکنند.

نوشتن و املا ( Dictation) از سخت ترین قسمت های یادگیری زبان دوم برای فراگیران است . زیرا دانش آموزان با کوله باری از تکالیف نوشتاری در مدرسه مواجه هستند و املا فارسی آنها را کلافه می کند . همچنین نوشتن زیاد به دست دانش آموزان و فراگیران آسیب می زند و انگشتان را خسته ودردناک می کند .کودکان عاشق بازی و تفریح هستند و دوست دارند تمام اوقات خود رابه بازی بگذرانند و در حین بازی مطالب جدید بیاموزند. بنابراین ، روش های نوین املا (dictation) با استفاده از کمک آموزشی های جذاب و با استفاده از بازی یادگیری را برای فراگیران راحت تر و لذت بخش تر می کند .

در این مقاله سعی می کنیم چندین کمک آموزشی جدید را به والدین، مربیان و دانش آموزان عزیز برای یادگیری زبان دوم معرفی کنیم .

حروف الفبای انگلیسی ریبو

این بسته شامل حروف الفبای انگلیسی پلاستیکی است که به فراگیر کمک می کند تا با لذت بیشتری نوشتن زبان انگلیسی را تمرین کند . گاهی نیاز است نوشتن بدون کمک مداد و خودکار انجام شود . می توان با استفاده از این حروف به فراگیران املا گفت و یا انواع بازی های کلاسی و جمعی را با استفاده از این حروف انجام داد . بدین صورت که مربی حروف را در اختیار فراگیر قرار دهد و از او بخواهد تا کلمه و یا جمله ای را بسازد .

تصویر وسیله کمک آموزشی زبان انگلیسی به کودکان الفبا ریبو

تصویر خرید محصول

تاس چین حروف الفبای انگلیسی
بازی فکری تاس چین ( آموزش لغات انگلیسی) شامل ۳۰ کارت لغت و عکس (۶۰ واژه انگلیسی)، ۸ تاس حروف انگلیسی و جعبه بازی می باشد و درقالب بازی های ساده به بچه ها خواندن و نوشتن حروف و کلمات انگلیسی را می آموزد. این کمک آموزشی برای اموزش نوشتاری و گفتار زبان انگلیسی بسیار مفید است .فراگیر با مشاهده کارت آموزشی باید سعی کند کلمه را با کمک تاس و حروف انگلیسی روی تاس بسازد .

تصویر آموزش زبان انگلیسی به روش نوین ، آموزش زبان انگلیسی با کمک آموزشی های نوین ، تاس چین الفبای انگلیسی

تصویر خرید محصول

جورچین پین دار حروف انگلیسی
چورچین پین دار حروف انگلیسی در واقع پازلی چوبی است که دارای حروف انگلیسی پین دار است. این حروف به ترتیب کنار هم چیده شده اند . این پازل باکیفیت و مناسب برای آموزش حروف الفبا انگلیسی و آشنا کردن فراگیران به فرم نوشتاری حروف است .

آموزش زبان انگلیسی ، جورچین پین دار حروف انگلیسی

تصویر خرید محصول

 

تیزبین الفبای انگلیسی

تیزبین یک بازی فکری برپایه سرعت عمل و تیزبینی است .که برگرفته از بازی spot it می باشد . این بازی مناسب برای( pair work ) کار کلاسی های شاد و جذاب است . بدین صورت که افراد یک کارت را وسط گذاشته و هر کدام از افراد گروه که عکسی مطابق عکس کارت داشته باشد سریع کارت را برمی دارد . این بازی به افزایش حافظه دیداری فراگیران در آموختن حروف انگلیسی مفید است.

تصویر آموزش زبان انگلیسی با کمک آموزشی های نوین ، تیزبین الفبای انگلیسی

تصویر خرید محصول

میخ و چکش الفبای انگلیسی 

از آنجایی که کودکان و دانش آموزن عاشق تحرک و بازی هستند . مربیان باید سعی کنند تا انها را در حین آموزش از حرکت باز ندارند. یکی از بازی های مورد علاقه کودکان استفاده از چکش ومیخ است . می توانید با این بازی سرگرم کننده زبان انگلیسی و به خصوص نوشتن حروف و کلمات و جملات و .. را با فراگیران تمرین کنید.

تصویر آموزش زبان انگلیسی با کمک آموزشی های نوین ، بازی الفبای انگلیسی

تصویر خرید محصول

بن بن بن آموزش زبان انگلیسی

این کمک آموزشی برای کودکان قبل از دبستان مناسب است . بدین صورت که شامل کارت های جذاب و با کیفیت آموزشی زبان دوم است . این کارت ها به کودک نشان داده می شود و سپس نوع نوشتاری آن را به همراه عکس مورد توجه فراگیر قرار می گیرد و با مشاهده و تکرار در ذهن فراگیر می نشیند . سپس بعد از مدتی مربی قسمت عکس دارکارت را می پوشاند تا فراگیر با نگاه کردن به نوشته بتواند بگوید عکس چه بوده است.

تصویر آموزش زبان انگلیسی با کمک آموزشی های نوین ، بن بن بن انگلیسی

تصویر خرید محصول

تمام ی این کمک آموزشی ها را می توان برای انجام بازی های خلاقانه و جدید دیگری که توسط شما خلق شود نیز بکار گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *