مقالات مرتبط به لگو

معرفی شخصیت لگویی کاپیتان آمریکایی

از شخصیت های محبوب اونجورز می توان به کاپیتان آمریکایی اشاره کرد. کاپیتان آمریکایی ابتدا با کتاب های مصور کاپیتان آمریکایی معرفی شد . این شخصیت که بعدها به عنوان یکی از قهرمانان در سری برنامه های اونجرز انتخاب شد. شخصیت کاپیتان آمریکایی از شخصیت های محبوب قهرمان می باشد .

شخصیت کاپیتان آمریکایی:

این شخصیت فردی است به نام استیو راجر است که علاقه دارد در جنگ شرکت کند اما به علت ضعف جسمانی نمی‌تواند و دولت آمریکا برای کمک به کشورش بر روی او آزمایش‌هایی انجام می‌دهد تا قدرت او را افزایش داده و در جنگ‌ها از وی استفاده کند.

لگو کاپیتان آمریکایی

کاپیتان آمریکایی لباسی از پرچم آمریکا برتن دارد و سلاح او سپرش می باشد . او در آزمایشاتی که بر رویش  انجام شد تبدیل به ابر انسان می شود .

از قدرت‌های وی می‌توان به بنیه و قدرت درونی ابر انسانی، قدرت بدنی فرا انسانی، استاد در هنرهای رزمی و نبرد تن به تن، قدرت بازیابی مولکولی، ساختار انسانی بهبود یافته (استخوان‌ها و عضلات مقاوم تر، دستگاه تنفس و گوارش قویتر)،مقاومت فرا انسانی در برابر گرما و سرما، متخصص کار با اسلحه، حواس پنجگانه فرا انسانی، عکس العمل و رفلکس فرا انسانی نام برد .

لگو کاپیتان آمریکایی

به علت استقبال شدید از فیلم ها این شخصیت ، فیگور های لگویی او نیز مورد استقبال فراوان افراد قرار گرفته است . لگو کاپیتان آمریکایی در موقعیت های مختلف و دربسته بندی های مختلف به همراه دیگر اونجرز ها به فروش می رسد.

ویژگی های منحصربه فرد این شخصیت :

  • قابلیت ابر انسانی دارد .
  • سلاح او  سپر محافظ می باشد .
  • لباس او پرچم آمریکا می باشد .
  • درابتدا بسیار ضعیف بود و به خاطر آزمایشاتی که برروی ووی انجام شده تبدیل به یک ابر انسان شده است .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *