نمایش 1–15 از 17 نتیجه

اسباب بازی لگو یکی از هیجان انگیزترین و لذت بخش‌ترین سرگرمی‌هایی است که اخیرا مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و جالب است بدانید که محبوبیت آن محدودیت سنی ندارد. اسباب بازی لگو علاوه بر سرگرمی یک بازی فکری نیز محسوب می‌شود که فواید زیادی دارد؛ همچنین تنوع مدل در لگو بسیار بالا است که یکی از مدل‌هایی که علاقه مندان زیادی را نسبت به خود جلب کرده است لگو کلاسیک است. یکی دیگر از لگوهای محبوب لگو فیگور و شخصیت‌های مختلف است که لگو لاک پشت‌های نینجا از همین لگوهای فیگور محسوب می‌شود که می‌توانید آن را از آرتی كالا تهیه کنید. در ضمن توجه داشته باشید که ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید در هر کجا از کشور که هستید لگو لاک پشت نینجا خود را سفارش دهید و مبلغ آن را درب منزل پرداخت کنید.

 

لگو لاک پشت نینجا چه مشخصاتی دارد؟

لگو لاک پشت نینجا یکی از شخصیت‌های معروف و محبوب کارتونی است که چندین مدل لاک پشت با اسم‌های مشخص دارد. جالب است بدانید که این علاقه محدودیت سنی ندارد و در بعضی مواقع بزرگسالان هم به خرید و تکمیل کردن این لگو می‌پردازند. در دسته بندی لگو فیگور علاوه بر لاک پشت‌های نینجا شخصیت‌های دیگری نیز وجود دارد مانند لگو دایناسور، لگو بتمن، لگو مرد عنکبوتی، لگو جوکر و … . لگو لاک پشت‌هایی نینجا از قطعات ریز و درشت زیادی تشکیل شده و جنس این قطعات پلاستیک و بعضی از قطعات ممکن است کائوچویی باشد؛ به همین خاطر برای نگه‌داری از لگو لاک پشت‌های نینجا سعی کنید از نور مستقیم دور باشند تا آسیب نبینند و قطعات دچار پوسیدگی نشوند. یکی از علت‌هایی که برای کودکان زیر 6 سال این لگو توصیه نمی‌شود همین ریز بودن برخی از قطعات لگو است؛ زیرا خطر بلعیدن را به همراه دارد. لگو لاک پشت‌های نینجا بسیار جذاب است و علاوه بر جذابیت جنبه آموزشی دارد؛ همچنین می‌توانید این لگو را در انواع و ابعاد مختلف تهیه کنید و اوقات فراغت خوبی را برای خود فراهم کنید.

 

لگو لاک پشت‌های نینجا چه فوایدی را برای افراد به همراه دارد؟

بازی با لگو لاک پشت‌های نینجا علاوه بر سرگرمی دارای مزیت‌های فراوانی است. یکی از فواید لگو لاک پشت‌های نینجا بالا رفتن هوش و تمرکز است و این افزایش هوش و تمرکز به این علت است که برای کنار هم قرار دادن قطعات لگو باید تمرکز کرد تا بتوانید آن قطعات را در جای صحیح قرار دهید. از دیگر فواید بازی با لگو لاک پشت‌های نینجا افزایش قدرت یادگیری است؛ از این جهت که قبل از تکمیل کردن لگو و قرار دادن قطعات کنار هم دفترچه راهنما را آن را مطالعه می‌کنید و مراحل و نحوه اتصال برخی از قطعات را آموزش می‌بینید. 

 

نکات تاثیر گذار بر قیمت لگو لاک پشت‌های نینجا

عوامل متعدد زیادی وجود دارد که بر روی قیمت لگو لاک پشت‌های نینجا تاثیر گذار است. یکی از این عواملی که بر روی قیمت تاثیر بسزایی دارد کیفیت و جنس لگو است و هر چه لگو از کیفیت بالایی برخوردار باشد قیمت آن به همان نسبت بالاتر است. توجه کنید که کیفیت را فدای قیمت پایین نکنید. یکی از مواردی که بر قیمت تاثیر گذار است اصل بودن لگو لاک پشت‌های نینجا است که البته آرتی کلا تضمین اصالت و کیفیت را به متقاضیان می‌دهد. ابعاد و سایز لگو لاک پشت‌های نینجا در تغییر قیمت آن بی تاثیر نیست؛ همچنین در نظر داشته باشید که برندهای مختلف لگو لاک پشت‌های نینجا را با قیمت‌های متفاوت تولید و عرضه بازار می‌کنند. شما می‌توانید این لگو را با قیمتی مناسب در هر کجا از کشور که هستید از آرتی کالا تهیه کنید.

 

آرتی کالا، معتبرترین مرکز خرید لگو لاک پشت‌های نینجا

به طور کلی باید دقت داشته باشید که هنگام خرید به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. اولین نکته مهم برای خرید لگو لاک پشت‌های نینجا دقت به کیفیت و جنس قطعات آن است که از پلاستیک مناسبی تولید شده باشد. لگو لاک پشت‌های نینجا بخاطر محبوبیتی که دارد بهترین هدیه نیز محسوب می‌شود و شما می‌توانید به عنوان هدیه این لگو را خریداری کنید. شما می‌توانید در هرکجا از کشور که هستید این محصول را با خیالی آسوده از آرتی کالا خریداری کنید؛ از این جهت که ضمانت اصالت کالا و کیفیت را به شما می‌دهیم؛ همچنین که این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید مبلغ محصولی که خریداری کرده‌اید را درب منزل پرداخت کنید.