نمایش 1–12 از 58 نتیجه

فیلتر های فروشگاه

کتاب طلسم ( مجموعه ترس و لرز)

۱۰,۰۰۰ تومان
مجموعه ترس و لرز واقعا پشت خواننده را می‌لرزاند. در هر یك از داستان‌های این مجموعه، با چند دختر و پسر كنجكاو و شجاع آشنا می‌شوید و پابه‌پای آنها، ماجراهای ترسناكی را پشت سر می‌گذارید. از قدیم گفته‌اند دو تا سر بهتر از یكی كار می‌كند! مارك با یك سر خشكیده كه قدرت عجیبی دارد در جنگل گیر افتاده. همراه مارك در ماجراهای ترسناك و اسرارآمیز این داستان، كه دو میلیون نوجوان دیگر در سراسر دنیا آن را خوانده‌اند، شركت كنید.

کتاب حبابی كه همه را خورد ( مجموعه ترس و لرز)

۵۰,۰۰۰ تومان
زاكی از حالا نویسندگی را تمرین می‌كند تا روزی نویسنده معروف داستان‌های ترسناك بشود. داستان جدید او درباره حباب‌ هیولایی است كه مردم شهر را می‌بلعد. یك شب زاكی ماشین‌ تحریری در یك منطقه عتیقه فروشی پیدا می‌كند. و داستانش را با آن تایپ می‌كند. اما ماشین تحریر زاكی ویژگی عجیب و خطرناكی دارد؛ هر صحنه ترسناكی كه با آن تایپ می‌شود. اتفاق می‌افتد...

کتاب فریاد ماسک نفرین شده

۱۵,۰۰۰ تومان
کتاب فریاد ماسک نفرین شده : کتاب فریاد ماسک نفرین شده از مجموعه ترس و لرز می باشد . مجموعه

کتاب وحشت در هراس خانه اثر آر. ال . استاین

۲۰,۰۰۰ تومان
مجموعه«ترس و لرز» واقعاً پشت خواننده را می‌لرزاند. در هر یک از داستان‌های این مجموعه، با چند دختر و پسر کنجکاو و شجاع آشنا می‌شوید و پابه پای آنها ماجراهای ترسناکی را پشت سر می‌گذارید.  

کتاب مدرسه جن‌زده ( مجموعه ترس و لرز)

۱۵,۰۰۰ تومان
تامی در راهروها و كلاس‌های پیچ در پیچ مدرسه جدیدش گم می‌شود. او صدای بچه‌هایی را می‌شنود كه فریاد می‌زنند و كمك می‌خواهند. صداهایی كه از پشت دیوارهای كلاس می‌آید...

کتاب آدم برفی می‌آید ( مجموعه ترس و لرز)

۱۴,۰۰۰ تومان
با داستان‌های مجموعه «ترس و لرز » واقعاً مو به تن آدم سیخ می‌شود. دختر و پسرهای معمولی، ولی شجاع و كنجكاو حوادث بسیار ترسناكی را تجربه ‌می‌كنند... جریان این آدم برفی‌هایی كه همه جا توی ده هستند چیست؟ جكی می‌خواهد از آن سر در بیاورد ولی با رازی بسیار وحشتناك رو‌به‌‌رو می‌شود.

کتاب راز جمجمه سرخ

۱۴,۰۰۰ تومان
کتاب راز جمجمه سرخ : کتاب راز جمجمه سرخ از مجموعه ترس و لرز می باشد . مجموعه ترس و لرز

کتاب فرار

۱۳,۰۰۰ تومان
کتاب فرار : کتاب فرار از مجموعه ترس و لرز می باشد . مجموعه ترس و لرز تازگی ها پایگاهی

کتاب آدم‌گرگ مرداب ( مجموعه ترس و لرز)

۵۰,۰۰۰ تومان
در مرداب «تب» اتفاقات عجیب و وحشتناكی می‌افتد. اول آن زوزه‌های ترسناك شبانه، و بعد خرگوشی كه شكمش دریده شده. همه، ‌سگ جدید گریدی را مقصر می‌دانند، آخر این حیوان خیلی شبیه گرگ است و تا حدودی هم وحشی است. اما گریدی مطمئن است كه سگش یك سگ معمولی است. سگ‌های معمولی شب‌های مهتابی زوزه نمی‌كشند، نصف‌شب‌ها غیبشان نمی‌زند یا با بالا آمدن ماه، به موجودات ترسناكی تبدیل نمی‌شوند.. شاید هم بشوند؟

کتاب لقب من : هیولا

۱۶,۰۰۰ تومان
کتاب لقب من : هیولا ، از جمله رمان‌های ترسناک نویسنده معروف آر.ال.استاین می‌باشد که به نثر روان و زیبایی به ترجمه در‌آمده است .

کتاب مدرسه زامبی‌ها

۲۰,۰۰۰ تومان
کتاب مدرسه زامبی‌ها ، از آن دسته رمان‌های محبوب و ترسناک است می‌باشد که اثر نویسنده سرشناس آر.ال.استاین می‌باشد .