نمایش 1–12 از 118 نتیجه

فیلتر های فروشگاه

کتاب زنان و مردانی که ایران را ساخته اند مدل گل هایی که خشک نشدند

۶۰,۰۰۰ تومان
می خواهم برایتان داستان زندپی مردی را تعریف کنم که کار های زیادی انجام داد ، کارهایی مثل چاپ کتاب

کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان مدل هنر الفبا

۳۵,۰۰۰ تومان
هنر الفبا در واقع آخرین شاهکار هرژه است که مرگ او فرصت تمام شدن آن را از همه گرفت .

کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان مدل نیلوفر آبی

۵۵,۰۰۰ تومان
نیلوفر آبی در سال 1934 در مجله هفتگی بروکسل پا به عرصه داستان های مصور نهاد . بدون شک در

کتاب زنان و مردانی که ایران را ساخته اند مدل آذر در زهره

۶۰,۰۰۰ تومان
اخبار رادیو شروع شد و گوینده گفت : به خبری که هم اکنون به دست من رسید توجه کنید !

کتاب پژواک

۶۸,۰۰۰ تومان
کتاب پژواک از نوشته های پم مون . یوز راین می باشد . این کتاب از آن دسته رمان هایی

کتاب طلسم ( مجموعه ترس و لرز)

۱۰,۰۰۰ تومان
مجموعه ترس و لرز واقعا پشت خواننده را می‌لرزاند. در هر یك از داستان‌های این مجموعه، با چند دختر و پسر كنجكاو و شجاع آشنا می‌شوید و پابه‌پای آنها، ماجراهای ترسناكی را پشت سر می‌گذارید. از قدیم گفته‌اند دو تا سر بهتر از یكی كار می‌كند! مارك با یك سر خشكیده كه قدرت عجیبی دارد در جنگل گیر افتاده. همراه مارك در ماجراهای ترسناك و اسرارآمیز این داستان، كه دو میلیون نوجوان دیگر در سراسر دنیا آن را خوانده‌اند، شركت كنید.

کتاب حبابی كه همه را خورد ( مجموعه ترس و لرز)

۵۰,۰۰۰ تومان
زاكی از حالا نویسندگی را تمرین می‌كند تا روزی نویسنده معروف داستان‌های ترسناك بشود. داستان جدید او درباره حباب‌ هیولایی است كه مردم شهر را می‌بلعد. یك شب زاكی ماشین‌ تحریری در یك منطقه عتیقه فروشی پیدا می‌كند. و داستانش را با آن تایپ می‌كند. اما ماشین تحریر زاكی ویژگی عجیب و خطرناكی دارد؛ هر صحنه ترسناكی كه با آن تایپ می‌شود. اتفاق می‌افتد...

کتاب وحشت در هراس خانه اثر آر. ال . استاین

۲۰,۰۰۰ تومان
مجموعه«ترس و لرز» واقعاً پشت خواننده را می‌لرزاند. در هر یک از داستان‌های این مجموعه، با چند دختر و پسر کنجکاو و شجاع آشنا می‌شوید و پابه پای آنها ماجراهای ترسناکی را پشت سر می‌گذارید.  

کتاب مدرسه جن‌زده ( مجموعه ترس و لرز)

۱۵,۰۰۰ تومان
تامی در راهروها و كلاس‌های پیچ در پیچ مدرسه جدیدش گم می‌شود. او صدای بچه‌هایی را می‌شنود كه فریاد می‌زنند و كمك می‌خواهند. صداهایی كه از پشت دیوارهای كلاس می‌آید...

کتاب مجموعه ی شش جلدی بچه دیو

۲۸,۰۰۰ تومان
کتاب مجموعه ی شش جلدی بچه دیو عنوان کتابی است از گای بس با ترجمه‌ی محمود مزینانی توسط انتشارات پیدایش

کتاب آدم برفی می‌آید ( مجموعه ترس و لرز)

۱۴,۰۰۰ تومان
با داستان‌های مجموعه «ترس و لرز » واقعاً مو به تن آدم سیخ می‌شود. دختر و پسرهای معمولی، ولی شجاع و كنجكاو حوادث بسیار ترسناكی را تجربه ‌می‌كنند... جریان این آدم برفی‌هایی كه همه جا توی ده هستند چیست؟ جكی می‌خواهد از آن سر در بیاورد ولی با رازی بسیار وحشتناك رو‌به‌‌رو می‌شود.

کتاب مامانی روی درخت سیب

۱۹,۰۰۰ تومان
کتاب مامانی روی درخت سیب از مجموعه رمان های کودک می باشد . این کتاب علاوه بر نثر ساده و روانی که دارد ، دارای تصویر های همراه متن می باشد که خواندن کتاب را برای کودک بسیار لذت بخش می کند .

رمان کودک و نوجوانان

رمان ها کتاب هایی در قالب داستان های بلند هستند که هر کدام برای ما سفری در یک زندگی است و هر داستان می تواند فرصتی برای تغییر زندگی هم کدام از ما باشد.
در زندگی همه ما رمان هایی هستند که باید آن هارا خواند و در آن سفر کرد،این رمان ها باید متناسب با سن باشد و در قالب داستان اموزنده هم باشند.

کتاب خوب چگونه تهیه کنیم؟

انواع کتاب نویسنده های مختلف جهان مناسب سنین کودک و نوجوان در ارتی کالا با قیمت عالی عرضه می شود تا متقاضیان گرامی علاوه بر بازی هایی تهیه میکنند در راستای افزایش فرهنگ کتاب خوانی کودک می توانند از کتاب های قیمت مناسب و اموزنده ارتی کالا استفاده کنند.