نمایش 1–12 از 60 نتیجه

فیلتر های فروشگاه

کتاب رمان علمی تخیلی زایو

۳۵,۰۰۰ تومان

حالا که کرونا بخشی از زندگی مان شده و تا این حد استرس و ترس و رنج به همۀ مردم دنیا منتقل کرده، بیایید با خواندن کتاب زایو و دیدن شکست آن توسط بهترین پزشک دنیا، یعنی دکتر علی پارسا، شادی و امید را هم در زندگی مان پررنگ تر کنیم! این رمان وارد محدوده ای شده که پیش از این فقط غرب و هالیوود از آن سخن می گفتند. رمانی آینده نگرانه که از تشکیل "جمهوری اسلامی فلسطین"، "فروپاشی اسرائیل" و قیام توده های مردم آمریکا علیه رژیم سرمایه داری حاکم بر این کشور سخن می گوید.

کتاب زیر درختان میش مش

۸,۰۰۰ تومان
کتاب زیر درختان میش مش : کتاب زیر درختان میش مش از رمان های کودکان می باشد . در پشت

کتاب مادربزرگ جادویی

۸,۰۰۰ تومان
کتاب مادربزرگ جادویی ، از مجموعه رمان کودک می باشد . این کتاب علاوه بر داستان تخیلی و زیبایی که دارد ، دارای تصویر های بین متن جذابی می باشد .

کتاب گمشده ی شازده کوچولو

۱۰,۰۰۰ تومان
کتاب گمشده ی شازده کوچولو : کتاب گمشده ی شازده کوچولو مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد . در

کتاب فسقلی هالی حال به هم زن

۵,۰۰۰ تومان
کتاب فسقلی هالی حال به هم زن یکی از داستان‌های مورد علاقه کودکان است که به آن‌ها اخلاق های بد

رمان آن مادیان سرخ یال

۵۰,۰۰۰ تومان
آن مادیان سرخ یال اثری است نیم تاریخی- نیم اسطوره ای در شرح احوال “اِمرءُ القیس” شاعر نامدار یمانی – عرب و سراینده یکی از هفت قصیده « معلقات سبعه» که برترین شاهکارهای شعر دوران جاهلیت عرب شمرده می شده و متن این اشعار را به خاطر فصاحت و بلاغت بی نظیرشان از دیوار خانه کعبه آویخته بودند. دولت آبادی در باره انگیزه گرایش خود به نوشتن این داستان، چنین توضیح داده است: « در سلوک رسیدن به نام « قیس» بود که برخوردم به شخصیت نسبتاً روشن تری از « امرءُ القیس» شاعری که پنداری گنگ از او داشتم از روزگار جوانی خود، هم آن زمان که معلقات سبعه (سبع) را خوانده بودم به ترجمه استاد عبدالحمید آیتی، سروده های هفت شاعر عرب پیش از اسلام. من زبان عربی هم نمی دانم، پس کنجکاوی چند ساله مرا فقط پراکنده هایی پاسخ می توانستند گفت که اینجا و آنجا در ترجمه های زبان دری وجود داشته و همان اندگک های پراکنده چنانم زیر تأثیر گرفتند که نتوانستم از تخیل به آن ها بپرهیزم، چنان که « آن مادیان سرخ یال» سبقت گرفت از ذهن من و سوار خود را جای- جا بر می نشاند در مسیر فراز- فرود- پیچ های- سلوک.»

کتاب مدرسه ی مردودی ها

۲۳,۰۰۰ تومان
کتاب مدرسه ی مردودی ها : کتاب مدرسه ی مردودی ها از رمان های کودک می باشد . در پشت

کتاب داینابرک های جنکولگ

۱۲,۰۰۰ تومان
کتاب داینابرک های جنکولگ از مجموعه داستان های تخیلی می باشد که برای کودکان مناسب است . این کتاب اثر خانم الهام مزارعی می باشد . یکی از جذابیت های این کتاب تصویر هایی است که همراه با متن آن آمده است .

رمان من او

۴۵,۰۰۰ تومان
رمان من او اثر رضا امیرخانی از معروف ترین آثار این نویسنده ی معاصر است. این کتاب برنده ی جایزه ی بیست سال ادبیات داستانی ایران است.

کتاب دختر مو درختی

۱۴,۵۰۰ تومان
کتاب دختر مو درختی : کتاب دختر مو درختی از رمان های کودک می باشد . در پشت کتاب می

کتاب ماجرای شیرین از زندگی شیرین یک فرماندار

۲۵,۰۰۰ تومان
کتاب ماجرای شیرین از زندگی شیرین یک فرماندار : کتاب ماجرای شیرین از زندگی شیرین یک فرماندار از نوشته های

کتاب گوانجی و 360 درجه جادویی

۷,۰۰۰ تومان
کتاب گوانجی و 360 درجه جادویی : کتاب گوانجی و 360 درجه جادویی از رمان های کودک می باشد .