نمایش 1–15 از 64 نتیجه

%20-
%20-

مکعب روبیک یا به اصطلاح جورچین مکانیکی یک بازی فکری است که به افزایش هوش و تمرکز افراد کمک می‌کند. مکعب روبیک کای وای از بازی‌های تک نفره هیجانی محسوب می‌شود و این هیجان به علت رکوردهای ثانیه‌ای است که بازیکنان با حل این مکعب روبیک بدست می‌آورند. ما این روبیک را برای شما در هر کجا از کشور که حضور دارید با تضمین اصالت و کیفیت ارسال می‌کنیم و امکان این را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید مبلغ روبیک کای وای را درب منزل پرداخت کنید. کافی است شما به آرتی کالا مراجعه کنید و روبیک کای وای دلخواهتان را سفارش دهید.

 

معرفی روبیک کای وای

مکعب روبیک کای وای مانند سایر روبیک‌های دیگر از وجه‌هایی که از یک‌دیگر متمایز هستند تشکیل شده و هر وجه آن رنگ‌های مجزا دارد؛ همچنین که با چرخاندن مکعب‌های کوچک آن حول محورهای افقی و عمودی بازیکن باید سعی کند تا آن را در کمترین زمان ممکن حل کند. روبیک کای‌ وای انواع مختلف در سایزهای متفاوت دارد. سایزهای آن از ساده که برای افراد مبتدی مانند روبیک 2*2 تا روبیک‌های پیچیده و سخت‌تر که برای افراد حرفه‌ای مانند روبیک 10*10 مناسب است وجود دارد. روبیک کای وای به علت روان و سبک بودن مناسب افرادی است که می‌خواهند از سطح مبتدی به سطح نیمه حرفه‌ای برسند. افرادی که علاقه دارند در مسابقات بین المللی روبیک شرکت کنند ابتدا باید با روبیک کای وای به تمرین و تکرار برای حل آن بپردازند تا بتوانند رکورد ثانیه‌ای بزنند. روبیک کای وای انواع مختلفی دارد، مانند روبیک کای‌ وای مگنیتک که این روبیک سایزهای مختلفی را دارد؛ همچنین لازم به ذکر است از انواع دیگرروبیک‌ها به روبیک کای‌ وای چی‌مینگ اشاره کرد. شما می‌توانید تمامی این روبیک‌ها را در کنار مدل‌های متنوع مانند روبیک مگامینکس و روبیک فیشر و… از آرتی کالا تهیه کنید.

 

فواید بازی با روبیک کای‌وای

تمرین با روبیک کای وای فوایدی را برای فرد بازیکن به همراه دارد که در ادامه به برخی از این فواید اشاره می‌کنیم.

افزایش هوش یکی از فواید مهمی است که بازی با روبیک کای وای به همراه دارد. مزیت دیگر بازی با روبیک کای وای افزایش هماهنگی بین انگشتان دست و چشم است؛ از این جهت که روبیک را باید به طور کامل ببینید و سرعت مکعب‌های آن را به حرکت در بیاورید و باید دقت کنید چه رنگ از مکعب‌های کوچک رو در کدام سمت قرار داده‌اید تا بتوانید به سرعت حرکت بعدی را انجام دهید. یکی دیگر از مزیت‌های روبیک کای وای برای افرادی که با آن بازی می‌کنند این است که باعث افزایش یادگیری آن‌ها می‌شود؛ از این جهت که قبل از تمرین باید به آموزش‌ها و فرمول‌هایی که حل روبیک دارد می‌پردازند و آن‌ها را به خاطر می‌سپارند.

افزایش قدرت تصمیم گیری یکی دیگر از فوایدی است که می‌توان به آن اشاره کرد؛ زیرا فرد در حین بازی دائما در حال تصمیم گیری است که حرکت بعدی را چگونه انجام دهد. لازم به ذکر است که روبیک کای‌وای باعث افزایش حافظه می‌شود؛ به این صورت که افراد باید حرکاتی را که انجام می‌دهند را به خاطر بسپارند تا بتوانند در حرکت‌های بعدی تصمیمات درستی بگیرند.

افزایش اعتماد به نفس و استفاده از هردو نیمکره مغز از مزیت‌های دیگری است که بازی با روبیک کای‌وای به همراه دارد.

 

قیمت روبیک کای وای

قیمت روبیک کای وای به علت این که برای افراد مبتدی پیشنهاد می‌شود از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند؛ همچنین به عواملی مانند سایز و مدل آن نیز بستگی دارد؛ به طور مثال سایزهای متنوع از 2*2 تا 11*11 و انواع مختلف روبیک کای وای قیمت‌های مختلفی دارد. لازم به ذکر است که کیفیت روبیک کای‌وای بر روی قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. 

 

خرید روبیک کای وای

برای خرید روبیک کای‌وای توجه به جنس و کیفیت ‌آن بسیار مهم است؛ از این جهت که بازی با روبیک کای‌وای دائما در تماس با دست و فشار انگشتان قرار دارد و باید کیفیت ‌آن گونه‌ای باشد که پس از استفاده مداوم رنگ مکعب‌ها پاک نشود یا مهره‌ها از جایشان جدا نشوند و بتوان مدت طولانی‌تری به بازی با این روبیک پرداخت.