لوازم شعبده بازی مدل جعبه جادویی پول غیب کن

قیمت محصول

۹۵,۰۰۰ تومان

موجود

x

پشتیبانی ۲۴ ساعته

و ۷ روز هفته

تضمین کیفیت

و تضمین اصالت

رضایت مشتریان

افتخار ماست

ارسال سریع

با پست پیشتاز

معرفی محصول

اگر شما هم به شعبده ها و شوکه کردن دیگران به عنوان سرگرمی علاقمند هستید، جعبه جادویی پول غیب کن یکی از لوازم شعبده بازی محبوب شما خواهد شد! به کمک این جعبه جادویی می توانید یک شعبده و نمایش هیجان انگیز برای تماشاچیان خود اجرا کنید و از چهره متعجب آن ها لذت ببرید. شعبده ای که توسط این جعبه انجام می شود بسیار ساده بوده و شما نیاز به مهارت خاصی ندارید. فقط کافی ست چیزی را درون آن قرار دهید و ادامه را به خود جعبه بسپارید.

نحوه عملکرد جعبه جادویی پول غیب کن:

شعبده ای که می توانید به وسیله این جعبه جادویی انجام دهید، غیب کردن وسایل است! به این صورت است که پول، سکه یا هر شیء دیگری را که بخواهید در داخل جعبه قرار می دهید. پس از آنکه شیء مد نظر خود را در جعبه گذاشتید، درب کشویی آن را ببندید و ورد جادویی خود را بخوانید. صبر کنید تا جعبه کار خود را انجام دهد و اشیاء داخل خود را غیب کند. پس از چند لحظه انتظار درب کشویی را به بیرون بکشید. خواهید دید که جعبه جادویی خالی ست و وسیله داخل آن غیب شده!

همچنین بالعکس این شعبده را نیز می توانید به کمک این جعبه انجام دهید. به این صورت که در جعبه خالی چیزی ظاهر کنید. ابتدا درب کشویی جعبه را باز کنید و به تماشاچیان خود اطمینان دهید که هیچ چیزی داخل جعبه نیست. سپس درب آن را ببندید و ورد جادویی را بخوانید. صبر کنید تا وسیله مد نظر شما ظاهر شود. سپس درب آن را باز کنید و آن را به تماشاچیان نشان دهید!

اطلاعات بیشتر

ابعاد محصول

جنس محصول

ضمانت

کشور سازنده

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوازم شعبده بازی مدل جعبه جادویی پول غیب کن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.