لوازم شعبده بازی مدل جعبه جادویی سیگار قطع کن

قیمت محصول

۶۸,۰۰۰ تومان

موجود

x

پشتیبانی ۲۴ ساعته

و ۷ روز هفته

تضمین کیفیت

و تضمین اصالت

رضایت مشتریان

افتخار ماست

ارسال سریع

با پست پیشتاز

معرفی محصول

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به شعبده و لوازم جادویی علاقمندید و از متعجب و شوکه کردن دیگران لذت می برید، جعبه جادویی سیگار قطع کن یک محصول مناسب برای شماست. تکنیک این وسیله شعبده بسیار ساده است و برای افراد مبتدی نیز مناسب می باشد. در تصاویر موجود در گالری نیز می توانید نحوه عملکرد این جعبه سحرآمیز را مشاهده کنید.

محتویات محصول:

  • یک عدد جعبه
  • یک عدد سیگار فیک

عملکرد جعبه جادویی سیگار قطع کن:

نحوه عملکرد این جعبه جادویی به این صورت است که شما این جعبه را، که به شامل سه بخش است در دست میگیرید. داخل این جعبه یک عدد سیگار فیک سالم وجود دارد که می توانید آن را خارج کنید تا دیگران در ابتدا مطمئن شوند که سیگار سالم است. سپس آن را داخل جعبه جادویی قرار دهید و بخش های جعبه را تکان دهید تا سیگار به سه بخش قطع شود. تکه های قطع شده را از جعبه بیرون آورید و به دیگران سه تکه را نشان دهید. سپس سه بخش را در جعبه قرار دهید و جعبه را به حال اول برگردانید و سیگار را خارج کنید. خواهید دید که سیگار هنوز سالم است!

نکته جعبه جادویی سیگار قطع کن چیست؟

مکانیزم این جعبه بسیار ساده است و احتیاج به دخالت خارجی خاصی ندارد. فقط کافی ست که شما بخش های جعبه را فشار دهید تا به سه بخش تقسیم شود و مجدد آن را به حالت قبل برگردانید. این جعبه خودش همه چیز را کنترل میکند! حقه ای بسیار ساده در جعبه نهفته است که به محض در دست گرفتن آن می توانید متوجه و شگفت زده شوید!

 

اطلاعات بیشتر

ابعاد محصول

جنس محصول

ضمانت

کشور سازنده

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوازم شعبده بازی مدل جعبه جادویی سیگار قطع کن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.