برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

ربات خورشیدی مدل solar robot detective bugsee

ربات خورشیدی یک سری از ربات‌ها هستند که نیاز به باتری برای فعالیت خود ندارند و بدون باتری میتوانند کار کنند. ربات‌های خورشیدی دارای کیت‌هایی هستند که میتوانند نور خورشید را به انرژی تبدیل کنند و از انرژی تبدیل شده استفاده کنند

قیمت محصول

۹۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

پشتیبانی ۲۴ ساعته

و ۷ روز هفته

تضمین کیفیت

و تضمین اصالت

رضایت مشتریان

افتخار ماست

ارسال سریع

با پست پیشتاز

معرفی محصول

ربات خورشیدی یک سری از ربات‌ها هستند که نیاز به باتری برای فعالیت خود ندارند و بدون باتری میتوانند کار کنند. ربات‌های خورشیدی دارای کیت‌هایی هستند که میتوانند نور خورشید را به انرژی تبدیل کنند و از انرژی تبدیل شده استفاده کنند و این یکی از ویژگی‌های این ربات می‌باشد.  ربات‌های خورشیدی علاوه بر نیاز نداشتن به باتری باعث میشود که کودکان با کیت‌های خورشیدی آشنا بشنود و نحوه‌ی کار کیت‌های خورشیدی را یاد بگیرند.

ویژگی‌های ربات خورشیدی مدل solar robot detective bugsee :

  • ربات خورشیدی مدل solar robot detective bugsee دارای یک کیت خورشیدی
  • دارای یک موتور
  • دارای قطعات بدنه
  • دارای چرخ دنده
  • بدون نیاز به باتری
  • ساختنی

توضیحات ربات خورشیدی مدل solar robot detective bugsee :

ربات خورشیدی دارای انواع و شکل‌های مختلف است که میتوانید یک هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. بعضی از ربات‌های خورشیدی دارای چرخ هستند که که بر روی چرخ حرت می‌کند و تعدادی دیگر دارای پا رباتی هستند و میتوانند با استافده از پا‌های خود حرکت کنند. این ربات خورشیدی دارای پا است و چرخی در ایم ربات وجود ندارد.

تصویر ربات خورشیدی مدل solar robot detective bugsee

یکی از ویژگی‌های این ربات این است که باید که باید آن را خودتان بسازید و قطعات آن را به یکدیگر متصل کنید و مانند یک ساختنی این ربات را بسازید.

نحوه کار با ربات کیت خورشیدی :

این ربات خورشیدی که از نوع solar robot detective bugsee است ، برای ساخت این ربات باید ابتدا قطعات بدنه‌ی ربات خورشیدی را به یکدیگر متصل کرد و بعد از متصل کرند قطعات بدنه، چرخ دنده‌ را در جایگاه‌های مخصوص خود قرار داد و کیت خورشیدی را بر روی ربات گذاشت.

برای حرکت ربات کافی است که آن را در مکان‌های قرار دهید که نور آفتاب وجود داشته باشد و بعد از قرار دادن ربات بر این مکان‌ها شاهد حرکت ربات خواهید بود.

این ربات خورشیدی اکنون در فروشگاه آرتی کالا موجود است که میتوانید سفارش دهید و با خیالی آسوده درب منزل تحویل بگیرید و همچنین فروشگاه آرتی کالا دارای ضمانت سلامت محصول است تا با خیالی آسوده این محصول را سفارش دهید.

اطلاعات بیشتر

وزن 370 گرم
جنس محصول

ابعاد محصول

کشور سازنده

ضمانت

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ربات خورشیدی مدل solar robot detective bugsee”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.