برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

روبیک 3*3 فیشر مدل ییشنگ |yisheng

روبیک 3*3 فیشر مدل ییشنگ |yisheng از روبیک هایی با درجه سختی بالاست که خودرنگ می‌باشد.

قیمت محصول

۶۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

پشتیبانی ۲۴ ساعته

و ۷ روز هفته

تضمین کیفیت

و تضمین اصالت

رضایت مشتریان

افتخار ماست

ارسال سریع

با پست پیشتاز

معرفی محصول

روبیک 3*3 فیشر مدل ییشنگ |yisheng یکی از روبیک‌های روان است که خودرنگ می‌باشد و دارای عمر طولانی است . بعد از یادگرفتن روبیک‌های ساده تر مثل روبیک‌های 3*3 و 2*2 کم کم نوبت به روبیک‌های با شکل و شمایل غیر معمول می‌رسد. لذت حل کردن این معمای مکعبی شکل در شکل‌های سخت‌تر بسیار دل‌انگیز می‌باشد.

 

تصویر روبیک 3*3 فیشر مدل ییشنگ |yisheng

روبیک استیکرلس فیشر

تنوع بی‌شمار روبیک‌ها  :

روبیک 3*3 فیشر مدل ییشنگ |yisheng تنها یکی از هزاران مدل موجود در روبیک‌هاست . روبیک ها نوعی پازل های مکانیکی هستند این روبیک‌ها توسط یک معمار و پروفوسور مجارستانی به نام ارنو روبیک ساخته شدند که به افتخارش این مکعب های جادویی به همین نام نامگذاری شدند.

هدف این بازی قرار گرفتن رنگ ها در مجاورت یکیدیگر است که اصلا کار آسانی نیست. کم‌کم روبیک‌های جدید با شکل های جدید تر به ثبت رسیده اند و هر کدام نیز دارای درجه سختی  متفاوتی هستند .

آسان‌ترین نوع روبیک 2*2 است و روبیک استاندارد 3*3 است ، 4*4 به نام روبیک استاد معروف است و روبیک 5*5 به نام روبیک پروفسورها و همینطور یه جلو می‌رویم و با روبیک هایی با درجه سختی بالاتر مواجه می‌شویم که رسیدن هرکدام لذتی دارد . علاوه بر سرگرمی که این مکعب جادویی ایجاد می‌کند دارای فوایدی برای مغز است که به جهت افزایش حافظه نیز استفاده می‌ شود .

روبیک از جمله اسباب بازی هایی است که در هر خانه ای می‌توان پیدا کرد و هیچ رده سنی برای آن مشخص نشده است و بزرگسالان و نوجوانان در جهت یادگیری این پازل فوق‌العاده جذاب میکوشند البته با پبشرفت‌هایی که صورت گرفته کلای های آموزشی هم برای حل روبیک دایر شده تا همه بتوانند با استفاده از فرمول‌هایی که برای حل روبیک تعریف شده رنگ ها را به صورت مرتبط د ر مجاورت یکیدیگر قرار بدهند.

آرتی کالا دارای مجموعه‌ای از روبیک ها است که برای سلایق مختلف با درجه سختی متفاوت تهیه شده است و به راحتی می‌توانید هر مورد را سفارش دهید و لذت ببرید.

اطلاعات بیشتر

وزن 200 گرم
جنس محصول

ابعاد محصول

سازنده

رنگ محصول

کشور سازنده

ضمانت

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روبیک 3*3 فیشر مدل ییشنگ |yisheng”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.