برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

کتاب پسران زره پوش

کتاب پسران زره پوش ، داستانی جذاب برای پسر ها می باشد که با شیطنت های پسرها و ساختن قلعه شروع می شود اما این شیطنت به زودی کار دست آن ها خواهد داد .

قیمت محصول

۸,۰۰۰ تومان

ناموجود

پشتیبانی ۲۴ ساعته

و ۷ روز هفته

تضمین کیفیت

و تضمین اصالت

رضایت مشتریان

افتخار ماست

ارسال سریع

با پست پیشتاز

معرفی محصول

کتاب پسران زره پوش ، اثر ایان وای برو ، داستانی زیبا و روان است که توسط نسرین مهاجرانی به ترجمه در آمده است . نشر پیدایش این کتاب را منتشر کرده است که داستان را در 64 صفحه تقدیم کودکان می کند .

خلاصه ای از کتاب :

کتاب پسران زره پوش ، درباره چند پسر بچه است . پسرهایی شیطان مانند دیگر پسربچه ها ! آن ها در یک دهکده زندگی می‌کنند و با وسایلی که مردم دور انداخته‌اند، برای خودشانقلعه ای درست می کنند ؛ یک قلعه جنگی ، قلعه‌ای که برای پسربچه های شیطان جایی برای جمع شدن و تمرین‌های جنگی است .با توجه به عکس روی جلد ، پسربچه‌ها وقتی به قلعه می‌روند، مانند شوالیه‌های داستان‌ها می‌شوند؛ با یک شمشیر و سپر پلاستیکی در دست ، یک نیزه چوبی که سرش یک دستکش بوکس بسته شده و یک کلاهخود فلزی که قابلمه‌ دسته‌دار قدیمی است که روی سرشان گذاشته‌اند .

زمین تمرین آنها جایی است که یک درخت بلوط بزرگ دارد و نزدیک جنگل است. سوار دوچرخه های همچون اسبشان می شوند و با نیزه به سمت لاستیکی که با طناب از شاخه بلوط بزرگ آویزان است ، حمله می‌کنند .

روزی یکی از بچه‌ها میز قهوه‌ای آقای بارترام را هم به قلعه جنگی آورد تا جلسه شوالیه‌ها چیزی کم نداشته باشد ، اما او با این کار ، ماجرای پسرها را وارد مرحله تازه‌ای می کند .

آخر آقای بارترام کمی بداخلاق و قیافه‌اش همیشه درهم و گرفته است و بالاخره یک روز با تفنگ شکاری سراغ پسرها آمد .

نگاهی به پشت کتاب :

بن و دوستانش توی دردسر افتاده اند . خدمتکار ارباب با آنها در افتاده است و او فقط سگ احمق ولی باوفای بن را مقصر می داند . پسران زره پوش برای پیدا کردن مقصر اصلی وارد عمل می شوند و سرانجام آن همه تمرین شوالیه ای به کارشان می آید .

اطلاعات بیشتر

وزن 100 گرم
شماره شابک

ابعاد محصول

ضمانت

نویسنده/نویسندگان

مترجم

سال نشر

مناسب برای

قطع کتاب

تعداد صفحات

ناشر

موضوع

,

نوع جلد

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب پسران زره پوش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.