برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

پازل 1000 قطعه روزهای خوش مدل slice 0124

پازل 1000 قطعه روزهای خوش مدل slice 0124 یکی از طرح های شیک و سنتی است که خانه شما را زیبا تر می‌کند . این پازل از برند اسلایس و دارای 1000 قطعه مقوایی است .

قیمت محصول

۱۴۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

پشتیبانی ۲۴ ساعته

و ۷ روز هفته

تضمین کیفیت

و تضمین اصالت

رضایت مشتریان

افتخار ماست

ارسال سریع

با پست پیشتاز

معرفی محصول

پازل 1000 قطعه روزهای خوش مدل slice 0124 از 1000 قطعه تشکیل شده که در نهایت پازلی به ابعاد 68*48 ‌سانتی متر به شما تحویل می‌دهد.

روزهای خوش یک تابلوی شکیل و زیبا برای خانه شماست و اینکه به دست خودتان ساخته شده باشد این زیبایی و لذت تماشای آن را برای شما بیشتر می‌کند. روزهای خوش میتواند نمادی از روزهای خوش واقعی شما باشد و با نگاه کردن به آن یادآوری از روزهای خوبی داشته باشید که سپری شد. ابعاد بسته‌بندی پازل بزرگ روزهای خوش 37*26*5 سانتی‌متر است .

پازل‌ها و فواید آن برای مغز

پازل با تعدا قطعات بالا

معمایی دوست داشتنی به نام پازل :

پازل یک بازی فکری معمایی جذاب است که از کنارهم قرار گرفتن قطعات به هم ریخته به صورت منطقی ساخته می‌شود . تا کنون بیش از چند هزار نوع پازل در جنس های متفاوت ساخته شده است که هر کدام دارای مزایایی هستند.

پازل یک معماست و دقیقا همان فعالیتی که مغز هنگام حل یک معما دارد را در هنگام حل پازل انجام می‌دهد. افزایش سوخت و ساز مغز و فعالیتی که به کار می‌برد تنها کمی از فواید این بازی جذاب است.

حل کردن پازل حتی در زندگی شخصی شما نیز تاثیر به سزایی دارد از آنجایی که برای حل کردن پازل صبر و شکیبایی لازم است این موضوع در زندگی شخصی شما نمودار می‌شود و تمام کارهای مربوطه را قادر هستید با صبر و حوصله تمام انجام دهید.

آرتی‌کالا برای شما مجموعه ای متنوع از این پازل‌ها را آماده کرده تا بتوانید به راحتی طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید ولذت ببرید .

با پازل ها یادبگیرید ، رشد کنید و بهتر از قبل عمل کنید. این اسباب‌بازی دوست داشتنی شما را آماده می‌کند تا برای مشکلات بزرگتری آماده شوید هرچه تعداد قطعات پازل بیشتر باشد تفکر منطقی برای چیدمان پازل کنار هم بیشتر می‌شود.

پازل‌های هزار تکه را امروزه برای تزیینی در خانه و به عنوان یک تابلوی زیبا کار دست استفاده می‌کنند.

 

 

اطلاعات بیشتر

وزن 1000 گرم
جنس محصول

ابعاد محصول

سازنده

ضمانت

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پازل 1000 قطعه روزهای خوش مدل slice 0124”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.