نمایش دادن همه 11 نتیجه

ماشین اسباب بازی هم مانند ماشین‌های واقعی تنوع بسیار زیادی دارد. از ماشین‌های عادی گرفته تا ماشین‌های مربوط به شغل‌های مختلف. اتوبوس‌های اسباب بازی هم در این دسته قرار می‌گیرند. بعضی از اتوبوس‌های اسباب بازی پلاستیکی هستند و بعضی فلزی، اما اتوبوس فلزی به خاطر شباهت زیادش به اتوبوس‌های واقعی توجه افراد را بیشتر به خود جلب می‌کند؛ مخصوصا افراد خوش‌ذوقی که از ماشین‌های کوچک فلزی و لوکس کلکسیون درست کرده‌اند. در این بخش قرار است بیشتر با طیف اتوبوس‌های فلزی و اسباب بازی آشنا شویم. 

 

اتوبوس فلزی اسباب‌بازی چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • اتوبوس‌های فلزی نیز مانند ماشین فلزی برای کلکسیون مناسب هستند؛ از همین رو اگر قصد خرید ماشین اسباب بازی اتوبوس فلزی برای فرزندانتان دارید بهتر است از نمونه‌هایی که با پلاستیک تلفیق شده‌اند استفاده کنید.
  • بیشتر اتوبوس‌های فلزی تقریبا یک ویژگی شاخص دارند و آن هم جزئیات بسیار زیاد است؛ اتوبوس اسباب بازی با توجه به جثه بزرگی که دارد دارای جزئیات بسیاری است که این عامل به زیبایی و شباهت آن به نمونه واقعی کمک کرده است.
  • بدنه بسیار مقاوم و مستحکمی دارند و در اثر ضربه‌های شدید امکان آسیب دیدن آن‌ها بسیار پایین است.
  • از ویژگی‌های جالب اتوبوس‌های فلزی عقب کش بودن آن‌ها است. تقریبا در همه ماشین‌ها این ویژگی ثابت است و همگی مانند ماشین‌های شارژی هنگامی که به عقب کشیده می‌شوند به سمت جلو حرکت می‌کنند. 
  • اتوبوس فلزی هم مانند سایر ماشین‌ها دارای تنوع در طرح و اندازه است؛ پس می‌توانید انتخابی آزادانه داشته باشید.
  • معمولا درهای نمونه‌های مختلف اتوبوس فلزی باز می‌شود و جزئیات داخل اتوبوس مانند صندلی‌ها، بخش راننده و کمک شاگرد و… قابل مشاهده است.
  • در بعضی مدل‌های ماشین اتوبوس فلزی مثل ماشین‌های فلزی کوچک، قابلیت موزیکال بودن وجود دارد.

 

انواع اتوبوس فلزی موجود در فروشگاه آرتی کالا

هر مدل مینی‌بوس و اتوبوس فلزی که فکرش را بکنید در آرتی کالا موجود است. کافی است برای مشاهده عکس اتوبوس فلزی و قیمت اتوبوس فلزی اسباب بازی سری به فروشگاه آرتی کالا بزنید. فکرش را هم نمی‌کنید که یک اتوبوس اسباب بازی تا چه حد می‌تواند تنوع داشته باشد. در میان اتوبوس‌های فلزی احتمالا چشمتان به اتوبوس فیلم سفرهای علمی هم بیفتد. این اتوبوس مدرسه که به رنگ زردش معروف است برای بزرگسالان می‌تواند بسیار جذاب باشد؛ چرا که یک اتوبوس خاطره‌ساز برای نسل آن‌هاست. مدل‌های دیگری از اتوبوس فلزی وجود دارند که شبیه به اتوبوس‌های طرح تعاونی، ولوو، اسکانیا و اتوبوس‌های بنز فلزی هستند که این دسته هم می‌توانند برای کلکسیون ماشین فلزی مناسب باشند. 

 

خرید و قیمت اتوبوس فلزی اسباب بازی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به ماشین‌های کوچک یا ماکت ماشین‌ها علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما در کلکسیون خود یک ماکت اتوبوس فلزی هم داشته باشید؛ این اسباب بازی با توجه به جثه نسبتا بزرگی که دارد می‌تواند توجه افراد زیادی را به خود معطوف کند. برای اطلاع از  قیمت اتوبوس فلزی و مدل‌های مختلف آن کافی است سری به دسته محصولات بزنید. تمامی محصولات فروشگاه آرتی کالا دارای ضمانت سلامت محصول و نماد اعتماد هستند. شما می‌توانید هر کجای ایران هستید اسباب بازی دلخواه خود را با چند کلیک ساده به صورت آنلاین سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. خبر خوب اینکه می‌توانید پرداخت خود را پس از اطمینان از سلامت محصول درب منزل انجام دهید.