نمایش 1–15 از 45 نتیجه

اسباب بازی لگو به عنوان زیر مجموعه‌ای از انواع بازی فکری علاقه مندان و طرفداران زیادی دارد. لگو پارک ژوراسیک یکی از مدل‌های جذاب و پرطرفدار لگو است که از جنبه‌های آموزشی فراوانی از جمله تقویت خلاقیت، تفکر سه بعدی، مهارت‌های ارتباطی، عضلات انگشتان دست و… برخوردار است.

فروشگاه اینترنتی آرتی کالا ارائه دهنده انواع بازی‌های فکری من جمله لگو در طرح و سبک‌های مختلف، با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت است. آرتی کالا با تضمین قیمت و اصالت محصولات خود و همچنین برخورداری از امکان پرداخت درب منزل در تمام نقاط کشور به شما از جهت سلامت کیفیت محصولات و قیمت منصفانه خود اطمینان خاطر می‌دهد.

 

ویژگی‌های لگو پارک ژوراسیک

به احتمال زیاد با سری فیلم‌های شاهکار پارک ژوراسیک ساخته استیون اسپیلبرگ آشنایی دارید، یا حداقل اسم آن را شنیده‌اید. لگوی پارک ژوراسیک سفری است هر چند کوتاه به جزیره ایسلا نوبلار و آشنایی با دایناسورهای مخوف دنیای ژوراسیک! با این تفاوت که در این سفر هیچ دایناسوری قصد حمله به شما را ندارد و قرار نیست به هیچ وجه جان شما به خطر بیفتد.

با لگوی پارک ژوراسیک شما قابلیت خلق انواع دایناسورها را خواهید داشت. حال این موجودات عظیم الجثه و قدرتمند به دست شما ساخته شده و مطیع دستورات‌تان خواهند بود؛ پس قطعات بدن دایناسورها را بهم وصل کرده و به هر نحوی که دوست دارید آن‌ها را به بازی بگیرید. 

از جمله مزیت‌های لگو پارک ژوراسیک تقویت قوای ذهنی و پرورش خلاقیت کسانی است که از آن استفاده می‌کنند. علاوه بر این، لگو پارک ژوراسیک برای کودکان یک جنبه مثبت دیگر هم دارد و آن، آشنایی با انواع دایناسورها بدون قرار گرفتن در معرض‌های تهدیدهای جانی است؛ بنابراین می‌توانیم لگو پارک ژوراسیک را به عنوان زیر مجموعه لگو دایناسور نیز در نظر بگیریم.

لگوی پارک ژوراسیک در طرح‌ها و مدل‌های مختلف در فروشگاه اینترنتی آرتی کالا موجود است و شما می‌توانید ضمن مشاهده تمامی مدل‌های این لگو به همراه قیمت و مقایسه آن‌ها با یکدیگر گزینه ایده آل خود را برگزیده و خریداری کنید.

ناگفته نماند که قطعات لگو پارک ژوراسیک با بهترین متریال ساخته شده و از بالاترین کیفیت برخوردار است.

 

قیمت لگو پارک ژوراسیک

همان طور که پیش‌تر به آن اشاره شد، لگوی پارک ژوراسیک در مدل‌ها و انواع مختلف عرضه می‌شود؛ از این رو امکان ارائه یک قیمت مشخص تحت عنوان قیمت لگو پارک ژوراسیک وجود ندارد. از طرفی با توجه به تنوع بالای این لگو، امکان ارائه قیمت هر یک از انواع لگوی پارک ژوراسیک به صورت مجزا نیز وجود ندارد؛ با این حال شما می‌توانید همین جا در وب سایت فروشگاه اینترنتی آرتی کالا تمامی مدل‌های لگو پارک ژوراسیک را با قیمت آن مشاهده کنید.

 

خرید لگو پارک ژوراسیک از آرتی کالا

برای خرید لگو پارک ژوراسیک با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی آرتی کالا کافیست در همین صفحه انواع لگوی پارک ژوراسیک محصول آرتی کالا را همراه با قیمت و ویژگی‌های هر محصول مشاهده کرده، بررسی و مقایسه‌های لازم را انجام دهید و در نهایت با انتخاب لگوی پارک ژوراسیک مورد پسند خود فرآیند خرید را تکمیل کنید. خبر خوب این است که اصلا لازم نیست نگران کیفیت محصولی باشید که درب منزل دریافت می‌کنید؛ چون آرتی کالا با امکان پرداخت درب منزل در سراسر کشور کیفیت و اصالت کالای خود را کاملا تضمین می‌کند.