نمایش 1–15 از 3242 نتیجه

%12-
۱۴۵,۰۰۰ تومان
%22-
%10-
۱۰۸,۰۰۰ تومان

دختر بچه‌ها دارای روحیه حساس و آسیب پذیری هستن. دنیای آن‌ها پر از رنگ و ظرافت است که باید برای حفظ آن تلاش کرد. دوران کودکی زمانی است برای ساختن پایه‌های یک جهان دخترانه؛ به همین دلیل خرید اسباب بازی برای دختران اهمیت زیادی دارد. اسباب بازی‌های دخترانه ویژگی‌های خاصی دارند که مخصوص روحیات دخترانه است؛ به عنوان مثال شما دیده‌اید که دخترها همیشه در حال خاله بازی کردن با عروسک‌هایشان هستند؛ این کار حس مادرانه‌ای در دنیای کودکی آن‌ها ایجاد می‌کند. آن‌ها یاد می‌گیرند که مهربانی کردن، صحبت کردن با دیگران و… چگونه است.

یا حتما دیده‌اید که دخترها علاقه زیادی به اسباب بازی لوازم آشپزخانه دارند یا لوازم شغل‌های مختلف مانند پزشکی را چقدر دوست دارند. دلیل این موضوع این است که این سبک اسباب بازی‌ها آن‌ها را به دنیایی که در آینده قرار است تجربه کنند نزدیک‌تر می‌کند. در ادامه بیشتر در رابطه با اسباب بازی دخترانه صحبت خواهیم کرد. با آرتی کالا همراه باشید.

 

ویژگی‌های یک اسباب بازی دخترانه

تحقیقات نشان داده که بیشتر پدر و مادرها در خرید اسباب بازی برای کودکشان توجه لازم را به کار نمی‌برند و فقط برای اینکه کودکشان را سرگرم کنند برای او اسباب بازی می‌خرند؛ مثلا خرید اسباب بازی دخترانه باربی برای دختر بچه‌ها باعث می‌شود که آن‌ها رضایت کافی از چهره طبیعی خود نداشته باشند. یا حتی ممکن است انتخاب یک اسباب بازی نادرست تاثیرات منفی در آینده آن‌ها بگذارد و تصور آن‌ها را نسبت به زندگی تغییر دهد. پس باید در انتخاب اسباب بازی دخترانه شیک به نکات خاصی توجه کنید. در ادامه چند تا از اسباب بازی‌های محبوب در بین دختران را به شما معرفی می‌کنم.

 

اسباب بازی دخترانه عروسک

یکی از قشنگ‌ترین بازی‌هایی که دختران انجام می‌دهند خاله بازی است. در این بازی دخترها یاد می‌گیرند که مادر باشند، خواهر باشند، رفیق باشند و خیلی چیزهای دیگر که فقط در دنیای زیبا و پاک آن‌ها امکان پذیر است؛ پس عروسک از بهترین اسباب بازی‌های دخترانه است که هر دختری می‌تواند داشته باشد.

تصویر اسباب بازی دخترانه لوازم خانگی

اسباب بازی دخترانه لوازم خانگی

از جذاب‌ترین وسایل بازی که برای دختران می‌توانید بخرید اسباب بازی لوازم خانگی است. از یک سنی به بعد دخترها دائما می‌خواهند به مادرشان در کارهای خانه کمک کنند. در این سن است که باید برای آن‌ها این اسباب بازی دخترانه ایرانی را بخرید.

 

اسباب بازی دخترانه آشپزخانه

دخترها معمولا عاشق آشپزی و درست کردن کیک و خوراکی‌های هیجان انگیز هستند. اگر فرزند شما هم به این بازی‌های دخترانه علاقه نشان می‌دهد پس بهترین گزینه برای او خرید اسباب بازی آشپزخانه کودک است.

 

اسباب بازی حرکتی و موزیکال

یکی از اسباب بازی‌های جذاب در سنین خیلی پایین و نوزادی برای دخترها اسباب بازی‌های حرکتی و موزیکال است. این اسباب بازی‌ها حتی در دسته اسباب بازی پسرانه پرطرفدار نیز قرار می‌گیرند. در سنین نوزادی هر وسیله‌ای که رنگ داشته باشد و صدای جذابی از خود تولید کند برای نوزادان جالب است. پس یکی از وسیله‌هایی که برای شناخت محیط برای کودکان این سنی لازم است همین اسباب بازی‌ها است. البته ناگفته نماند بازی‌های فکری مانند انواع روبیک نیز شاید آن‌ها را سرگرم کند و باعث رشد فکری آن‌ها نیز شود.

 

اسباب بازی نقاشی و طراحی

از آن جایی که دختر بچه‌ها روحیه لطیف‌تری دارند بیشتر دنبال نقاشی کشیدن و مداد رنگی و اینطور چیز‌ها هستند. یکی از اسباب بازی‌های دخترانه مناسب، وسایل نقاشی، طراحی و لوازم التحریر است که باعث می‌شود هر آنچه در قلب و فکرشان می‌گذرد را به تصویر بکشند که این راهی است برای بیان احساسات و تفکراتشان. اسباب بازی دخترانه آرایشی نیز برای دختران بسیار محبوب است.

تصویر اسباب بازی‌های دخترانه
نکاتی در رابطه با اسباب بازی دخترانه

امروزه دنیا رو به تغییرات بسیار گسترده‌ای است و اکثر خانواده‌ها فقط و فقط به کسب درآمد بیشتر فکر می‌کنند؛ به همین دلیل بخش زیادی از زمانشان را در طول روز در محیط کار سپری می‌کنند و کمتر در خانه هستند. همه این‌ها به دلیل ساختن آینده‌ای مرفه و راحت برای فرزندانشان است؛ ولی غافل از اینکه بخش اعظم موفقیت‌های کودک در آینده مربوط به تربیت روح او در همان دوران کودکی است. روح بچه با بودن در کنار عزیزانش و تقلید و یادگیری از آن‌ها تربیت می‌شود. 

ولی حالا که شرایط اینگونه شده است پس راه حل چیست؟

با جدی شدن این مسئله همه جهان به این فکر افتادند که برای پر کردن این جای خالی‌ها در زندگی کودکان چه می‌توان کرد؟

یکی از صنایع به شدت تاثیر گذار در سرگرمی و آموزش کودک صنعت ساخت اسباب بازی است. اسباب بازی‌های دخترانه دنیای پیچیده و بسیار گسترده‌ای دارند که ساخت هر کدام از آن‌ها نتیجه سال‌ها تحقیق و پژوهش در زمینه‌های مختلف است. پس برای پر کردن این جای خالی باید حواستان باشد که فقط اسباب بازی‌های استاندارد برای کودکان خود تهیه کنید.

 

اسباب بازی دخترانه چه کاربردی دارد؟

آلبرت انیشتین یک جمله طلایی دارد که می‌گوید: بازی بالاترین شکل تحقیق است. با خواندن این جمله به عمق تاثیر بازی بر یادگیری پی خواهید برد که حتی می‌توان گفت که سرچشمه هر اتفاقی می‌تواند باشد.

اسباب بازی یعنی دوست، یعنی خواهر، یعنی برادر، یعنی معلم، یعنی… که هر کدام به تنهایی نقش مهمی در زندگی دارند. پس بدانید که انتخاب یک اسباب بازی مفید یعنی انتخاب یک خانواده خیالی برای فرزندتان. دنیای بزرگ و رنگارنگ اسباب بازی هر چیزی را شامل می‌شود که می‌تواند دنیای تازه‌ای را نیز بسازد.