نمایش 1–15 از 340 نتیجه

%20-
۵۲۰,۰۰۰ تومان
%20-
۱۲۰,۰۰۰ تومان
%20-
۷۹۸,۵۰۰ تومان
%22-
%19-
%12-
۲,۸۹۹,۰۰۰ تومان
%22-
۱۴۱,۰۰۰ تومان
%23-

لگو دخترانه از آن دسته از اسباب بازی لگو است که محدودیت سنی ندارد یا به عبارتی می‌توان گفت برای هر رده سنی لگویی مناسب با سنش وجود دارد. به طور کلی لگو انواع مختلفی دارد؛ مانند انواع لگو فیگور که شامل لگو بتمن، لگو نینجا و غیره می‌شود. لگو قطعات کوچک یا بزرگی است که با متصل کردن آن‌ها می‌توان اشکال مختلف و متنوع زیادی را ساخت. لگو دخترانه انواع مختلفی دارد که می‌توانید با مراجعه به آرتی کالا آن را با تضمین اصالت و کیفیت تهیه کنید. نگران موقعیت مکانی خود نباشید ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا متقاضی در هر کجا از کشور که حضور داشته باشد، بتواند سفارش خود را ثبت کند و هزینه آن را درب منزل پرداخت کند.

 

جنس لگو دخترانه

قطعات کوچک لگو دخترانه از جنس‌های مختلف و متفاوتی ممکن است ساخته شده باشد. ممکن است جنس برخی از این قطعات پلاستیک و جنس برخی از آن‌ها کائوچویی باشد. 

آرتی کالا ارائه دهنده انواع لگو دخترانه با بهترین کیفیت است. شما می‌توانید اسباب بازی مورد نظر خود را با اصالت کالا و بهترین قیمت از این مجموعه تهیه کنید.

 

توضیحات لگو دخترانه

لگو دخترانه انواع مختلف و زیادی دارد. در نظر بگیرید هر گروه سنی در دختران لگو متناسب با سن خود را دارند که می‌توانند آن را از آرتی کالا تهیه کنند. لگو دخترانه کوچک از قطعات کوچک و ریزتری تشکیل شده است و بیشتر مناسب سنین بالاتر است؛ از این جهت که قطعات ریز آن برای کودکان خطر بلع را به همراه دارد. لگو دخترانه بزرگ نیز انواع مختلفی دارد. ممکن است بعد از کنار هم قرار دادن قطعات به یک شکل مشخص در بیایند و یا با استفاده از خلاقیت خودشان شکلی را به وجود بیاورند که این بستگی به نوع لگو دخترانه دارد. آرتی کالا انواع مختلفی از لگو دخترانه را دارد؛ لازم به ذکر است که شما می‌توانید انواع مختلف لگو دخترانه جدید را آرتی کالا با تضمین اصالت و کیفیت در هر کجا از کشور که هستید سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید؛ همچنین این امکان را فراهم کرده‌ایم که مبلغ آن را درب منزل هنگام تحویل محصول پرداخت کنید. 

 

تاثیرات بازی با لگو دخترانه

بازی دختران با این الگو مزایای زیادی برای آن‌ها دارد که در ادامه با برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

کار تیمی و مهارت در آن‌ها را افزایش می‌دهد؛ به این علت که سعی می‌کنند با دوستان خود با سر هم کردن قطعات شکلی را خلق کنند و یا بر اساس بروشور شکل مشخص شده را بسازند. در ادامه همین موضوع، مهارت ارتباطی آن‌ها را افزایش می‌دهد.

بازی کردن با لگو دخترانه باعث می‌شود قدرت حل مسائل در آنان بالا برود؛ از این جهت که با آزمون و خطا کردن قطعات کنار هم می‌توانند مکان صحیح آن قطعه را پیدا کنند. 

لگو دخترانه به کودکان و به مهارت‌های فیزیکی آن‌ها کمک می‌کند؛ به این منظور که پس از بازی مداوم هماهنگی بین انگشتان دست و چشم برقرار می‌شود.

همچنین باعث کاهش استرس و اضطراب در کودکان می‌شود و آرامش را برای آنان به وجود می‌آورد. 

 

قیمت لگو دخترانه

شرکت‌ها و برندهای مختلف و زیادی هستند که انواع لگو دخترانه را در قیمت‌های مختلف تولید و عرضه می‌کند. جنس و کیفیت لگو دخترانه تاثیر بسزایی در قیمت لگو دخترانه دارد. هرچه لگو پیچیده‌تر و بزرگ‌تر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. آرتی کالا انواع مختلف که در قیمت‌های متنوع وجود دارد را عرضه می‌کند و شما می‌توانید با مراجعه به ‌آن محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.

 

خرید لگو دخترانه

اگر به دنبال خرید لگو دخترانه ارزان هستید باید بدانید که توجه به کیفیت جنس قطعات موجود در لگو بسیار مهم است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. البته فراموش نکنید که توجه به نکات دیگری مانند انتخاب لگو مناسب سن بسیار مهم و حائز اهمیت است. اگر برند مشخصی برای خرید انتخاب نکردید حتما به کیفیت و رنگ به کار برده شده در لگو دخترانه توجه کنید. شما می‌توانید انواع لگو دخترانه ایرانی را با بهترین کیفیت از آرتی کالا تهیه کنید و نگران این که در کدام موقعیت جغرافیایی مستقر هستید نباشید. ما این امکان را داریم که محصولات به سراسر کشور ارسال کنیم؛ همچنین شما می‌توانید هزینه آن را درب منزل پرداخت کنید.