نمایش 1–15 از 92 نتیجه

%22-

در این بخش قرار است درباره شعبده بازی و لوازم مورد نیازِ یک تردستی واقعی صحبت کنیم. لوازم شعبده یک اسباب بازی سرگرم کننده و مهارتی است. این را در نظر داشته باشید که شعبده بازی محدود به رده سنی خاصی نیست و یک اسباب بازی پسرانه و دخترانه محسوب می‌شود. و در انتها چند نمونه لوازم شوخی و شعبده که هواداران زیادی دارند را معرفی کنیم. با آرتی کالا همراه باشید.

 

کاربرد لوازم شعبده بازی و شوخی

شعبده بازی در معنای گسترده، مهارتی است که می‌خواهد احساس شگفتی و حیرت را در بیننده ایجاد کند؛ همه تردستی‌ها، ترفندها و رازهای مخصوص به خودشان را دارند. شعبده باز با مهارت و سرعت عمل خود تلاش می‌کند این ترفندها را از دیدگان مخاطب پنهان کند و هدف اساسی او این است که بیننده را حیرت زده کند.

شعبده بازان حرفه‌ای از گذشته با روش‌های مختلف قصد داشتند به مهارتی دست پیدا کنند تا بتوانند بین علوم ریاضیات و فیزیک و شیمی و هنرهایی چون طراحی، میزانسن، نقاشی و ..ارتباط برقرار کنند. البته آنها می‌دانستند که این ارتباط زمانی می‌تواند باعث حیرت بیننده شود که حقه و ترفند را هم چاشنی آن کنند؛ از این رو با لوازم شعبده بازی حرفه‌ای شعبده بازی می‌کردند.

 

ساخت و انواع لوازم شعبده بازی حرفه‌ای

هر شعبده‌ای احتیاج به یک طراحی دارد. افرادی که شعبده بازی می‌کنند معمولا انسان‌های باهوشی هستند. آن‌ها در اکثر مواقع به تنهایی تردستی‌های خود را طراحی کرده و بارها در شرایط مختلف آن‌ها را اجرا می‌کنند تا بتوانند به بهترین شرایط و روش در مخفی کردن شعبده از دید مخاطب دست پیدا کنند. علاوه بر این‌ها در شعبده بازی معمولا ابزارها و لوازم مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع تردستی معمولا به دو هدف مورد استفاده شعبده بازان قرار می‌گیرند؛ به این صورت که است که یا شعبده بر پایه آن شکل می گیرد و یکی از وسایل اصلی در اجرای تردستی می‌شود مانند استفاده از کارت و پاستور و طناب، یا مانند کلاه سیاه شعبده و جعبه‌های مخفی و لباس‌های مخصوص؛ این ابزارها دستمایه پنهان کردن تردستی و ایجاد خطای دید در مخاطب می‌شوند. 

حالا اگر شما هم می‌خواهید با لوازم تردستی، دوستان و خانواده‌تان را حیرت زده کنید، احتیاجی نیست حتما مانند شعبده بازان حرفه‌ای خودتان ابزارها را طراحی کنید و بسازید. کافیست لوازم شعبده را از بازار سایت‌های اسباب بازی تهیه کنید. در واقع کافیست یک سر به سایت آرتی کالا بزنید.

 

معرفی چند نمونه از لوازم شعبده بازی آرتی کالا

شما می‌توانید در سایت آرتی کالا بیش از 100 نمونه لوازم شعبده بازی برای کودکان و بزرگسالان را مشاهده کنید. در زیر چند نمونه محبوب از آن‌ها را معرفی کرده‌ایم:

لوازم شعبده بازی و شوخی مدل چاپگر جادویی یک چاپگر جادویی کوچک است. با این دستگاه جادویی و شگفت انگیز می‌توانید علاوه بر اینکه یک کاغذ سفید را تبدیل به اسکناس کنید، پول‌های اندک و ناچیز خود را به اسکناس‌های کلان و بزرگ (تراول چک و ..) تبدیل کنید. فقط کافیست که کاغذ سفید و یا پول اندک خود را درون این دستگاه قرار داده و سپس با چرخاندن غلطک آن، چاپ اسکناس جدیدتان را بصورت همزمان ببینید.

کارت‌های ذهن خوانی از بهترین شعبده‌های منتال و ذهنی است که بوسیله آن‌ها می‌توانید در کسری از ثانیه با خیره شدن در چشمان طرف مقابل و انجام جادویی کاملا شگفت انگیز ،ذهن طرف مقابل‌تان را بخوانید و عدد انتخابی توسط او را حدس بزنید. کاربرد دیگر این کارت‌های سحر آمیز در تشخیص سن کسانی است که به هر دلیلی سعی در مخفی نگه داشتن سن خود می‌کنند. شما می‌توانید با در دست داشتن این کارت‌های جادویی به راحتی پی به راز آن‌ها برده و آن‌ها را در بهت و حیرت فرو ببرید.

کیسه غیب کن جزو وسایل مهم و ضروری یک شعبده باز است. این وسیله در تمام شاخه‌های شعبده بازی کاربرد زیادی دارد. این ابزار را می‌توانید در کیف هر شعبده بازی که در محافل و جشن‌ها برنامه اجرا می‌کند مشاهده کنید. با استفاده از این وسیله شما می‌توانید هر جسم یا اشیاء کوچک از قبیل خودکار، اسکناس، توپ، دستمال، روسری، کیف پول، طناب، کارت و حتی کبوتر را ناپدید و غیب نمائید. و یا حتی هر جسمی را تبدیل به یک جسم دیگر کنید!

بازی توپ و سه لیوان از شعبده بازی‌های جذاب  است.‏ در این بازی شعبده باز یک لیوان خالی دارد و با یک توپ قرمز می‌خواهد شما را متحیر کند. شعبده باز سه توپ و سه لیوان با رنگ‌های مختلف در دست دارد؛ سپس یک به یک توپ‌ها را روی لیوان‌ها قرار می‌دهد و توپ‌ها از لیوان ها عبور می‌کند و تعداد توپ‌ها در آخر زیاد می‌شود؛ شعبده باز توپ را از داخل لیوان به داخل دست خود می‌اندازد اما توپ داخل دست ناپدید می‌شود دوباره داخل لیوان ظاهر می‌شود.

 

قیمت و خرید لوازم شعبده بازی و شوخی

لوازم شعبده بازی در سایت آرتی کالا به گونه‌ای دسته بندی شده است که به راحتی می‌توانید متناسب با سن و ذوق و سلیقه‌ای که دارید آن‌ها را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت و سفارش لوازم شعبده بازی و شوخی کافی است به صفحه اسباب بازی‌ها در آرتی کالا مراجعه و از دسته لوازم شعبده بازی خرید کنید. با آرتی کالا یک خرید ارزان و با کیفیت با امکان پرداخت درب منزل را تجربه کنید.