نمایش 1–15 از 109 نتیجه

%18-
۹۹۰,۰۰۰ تومان

اسباب بازی لگو انواع مختلفی دارد که برخی از این لگوها، لگو فیگور است. ناگفته نماند که لگو فیگور خود دنیایی بزرگ از اشکال و شخصیت‌های متفاوت دارد. یکی از جذاب‌ترین لگوهایی که در این دسته قرار دارد لگو دایناسور جدید است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. لگو دایناسور را در هر ابعادی که بخواهید برایتان فراهم کرده‌ایم و شما می‌توانید با مراجعه به آرتی کالا آن را تهیه کنید و ما صرف نظر از این که در کدام قسمت از کشور هستید برایتان با تضمین اصالت و کیفیت ارسال می‌کنیم؛ همچنین که شما می‌توانید مبلغ آن را درب منزل پرداخت کنید.

 

توضیحات لگو دایناسور

اکثر پسران علاقه شدیدی به لگو دایناسور نشان داده‌اند؛ به همین علت ما لگو دایناسور را در دسته لگو پسرانه قرار دادیم؛ البته ناگفته نماند برخی از دختران نیز به این لگو علاقه نشان دادند. اگر دسته بندی لگوها را مشاهده کنید انواع مختلف لگوهای فیگور را مشاهده می‌کنید و متوجه تنوع بالا این مجموعه در لگو می‌شوید؛ به طور مثال اگر بخواهیم چند نمونه از لگوهای فیگور را نام ببریم می‌توانیم به لگو بتمن، لگو نینجا و… اشاره کنیم؛ لازم به ذکر است که تنوع بالایی هم در لگو خترانه وجود دارد. این تنوع به این علت است که متقاضیان بتوانند با هر سلیقه‌ای که دارند محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. لگو دایناسور بزرگ از قطعات بسیار ریز و درشت ساخته شده است و جنس این لگو پلاستیک است؛ البته ممکن است برخی از قطعات آن کائوچویی باشد. از طرف دیگر لگو دایناسور جدید در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ وجود دارد که این تفاوت در سایز متناسب با سن تغییر می‌کند. گاهی لگوها پیچیدگی‌های بیشتری دارند و باید زمان بیشتری را صرف تکمیل کردن آن باشید. 

 

فواید بازی با لگو دایناسور

این را در نظر داشته باشید که بازی با لگو خود به تنهایی تاثیرات مفیدی برای فرد یا کودکی که با لگو بازی می‌کند، دارد. در این موقعیت بسته به نوع لگو تاثیرات مثبت آن متفاوت است. لگو دایناسور به علت این که شکل نهایی آن مشخص است در ابتدا باید دفترچه راهنما آن را مطالعه کنید و همین امر به افزایش قدرت یادگیری و هوش افراد کمک می‌کند؛ همچنین تمرینی برای حافظه بلند مدت افراد نیز دارد. لگو دایناسور انواع مختلفی دارد که از انواع مختلف آن می‌توان به لگو دایناسور پرنده، لگو دایناسور دریایی و لگو دایناسور سفید اشاره کرد. از تاثیرات دیگر بازی با لگو دایناسور می‌توان به افزایش هماهنگی چشم با دستان برای کودکان اشاره کرد. شما می‌توانید برای افزایش این روند پس از هر باری که لگو دایناسور تکمیل شد آن را خراب کنید تا بتوانید مجددا آن را درست کنید. 

 

قیمت لگو دایناسور

قیمت لگو دایناسور به موارد مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل مهم که تاثیر مستقیم بر روی قیمت لگو دارد جنس و کیفیت قطعات این لگو است. هرچه لگو از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قیمت به همان نسبت بالاتر می‌رود. یکی دیگر از عواملی که باعث تغییر قیمت لگو می‌شود سایز لگو دایناسور است که هرچه این سایز بزرگ‌تر باشد قیمت آن بیشتر است؛ به طور مثال لگو دایناسور کوچک قیمت بسیار کمتری را نسبت به لگو دایناسور بزرگ دارد. ناگفته نماند که برندهای مختلفی در حال تولید و عرضه این لگو هستند و تفاوت قیمت در برندهای متفاوت امری طبیعی است. شما می‌توانید در آرتی کالا این تنوع لگو را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

 

خرید لگو دایناسور

برای خرید لگو باید به موارد مهمی دقت کنید. اولین مورد مهم و قابل توجه جنس و کیفیت لگو است. حتما توجه داشت باشید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. منظور از کیفیت این است که قطعات به سرعت نشکند و خراب نشود که البته در این مورد آرتی کالا به شما تضمین کیفیت و اصالت این محصول را می‌دهد و شما با خیال آسوده از کیفیت لگو آن را تهیه می‌کنید. اگر شما قصد خرید هدیه‌ای دارید خرید لگو دایناسور یک فکر هوشمندانه است و ما به شما خرید آن را پیشنهاد می‌دهیم. شما با خرید از آرتی کالا در هر کجا از کشور که هستید می‌توانید مبلغ محصول را درب منزل پرداخت کنید.