آموزش بازی فکری استوژیت

تصویر آموزش استوژیت

بازی‌ها دنیای وسیع و خیال انگیزی دارند که با غرق شدن در آن‌ها می‌توانید هر آنچه در واقعیت تجربه نکردید را احساس کنید.

استفاده از بازی فکری ضمن اینکه اوقات مفرحی را برای شما خلق می‌کند به تقویت مهارت‌ها، هوش و روابط اجتماعی شما نیز کمک می‌کند. یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها که در دسته بازی رومیزی قرار می‌گیرد، بازی فکری استوژیت است که در ادامه با آموزش آن در کنارتان هستیم.

 

مشخصات بازی فکری استوژیت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی فکری استوژیت هوپا این است که برای اکثر گروه‌های سنی مختلف مناسب است و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در کنار کودک،‌ همسر و حتی پدر و مادر خود به این بازی مشغول شوید.

میزان محبوبیت بازی فکری استوژیت (stogit) به حدی است که ما تضمین می‌کنیم هیچگاه از آن خسته نشوید و همیشه از آن لذت ببرید.

. مدت بازی: 20 دقیقه

. تعداد بازیکنان: 2 الی 8 نفر

. گروه سنی بازیکن: 8 الی 99 سال

. سبک بازی: بازی کارتی، فکری، معمایی

تصویر آموزش بازی استوژیت

محتویات بازی فکری استوژیت (stogit)

ضمن خرید حتما محتویات جعبه بازی استوژیت را چک کنید تا در صورت مغایرت به فروشنده اطلاع داده و یا به تقلبی بودن آن پی ببرید.

محتویات بازی فکری استوژیت عبارتند از:

. 1 عدد صفحه بازی

. 8 عدد مهره

. 96 عدد کارت تصویر

. 64 عدد نشان رای دهی

. 1 عدد راهنمای بازی

 

معرفی بازی فکری استوژیت روی میز

پادشاه نگران است، آخرین روزهای زمستان سر رسیده و قصه گو و خواب گذار بزرگ شهر، در اولین روز بهار برای همیشه از سرزمین اسرار آمیز استوژیت خواهد رفت.

شما به عنوان بهترین پیشگوهای این سرزمین با هم به رقابت می‌پردازید. برای این امتحان بهترین نقاشان سرزمین تصاویری آماده کرده‌اند که بر اساس خواب‌های پر رمز و راز پادشاه است، حالا این شمایید که باید بر اساس داستان و روایت خود و قدرت ذهن خوانی‌تان حریفان را بیازمایید؛ اما حواستان باشد که این تصاویر نه آنقدر شفاف و سر راست هستند که همه به سادگی معنای آن‌ها را کشف کنند و نه آنقدر بی معنا و دور از ذهن که برای هیچ‌کس قابل حدس زدن باشد.

بازی فکری استوژیت مجموعه‌ای خیال انگیز از تصاویری عمیق، الهام بخش و مسحور کننده است که به طرز جذاب و شگفت انگیزی توانایی تفکر خلاقانه و قدرت شهود شما را می‌آزماید.

برای موفقیت در این بازی استعداد، تخیل، اشعار، موسیقی داستان‌ها و نمادها را تلفیق کنید تا رمزی که در تصاویر نهفته است را بیابید.

تصویر آموزش بازی رومیزی استوژیت

آموزش بازی فکری استوژیت

هدف در هر دور از بازی فکری استوژیت پیدا کردن کارت تصویر انتخاب شده توسط قصه‌گو است. قصه‌گو باید به گونه‌ای کارت تصویر مورد نظر خود را توصیف کند که به آسانی توسط بقیه شناسایی نشود.

هدف مهم‌تری که این بازی دنبال می‌کند پرورش خلاقیت و مهارت‌های ارتباطی است که در هر سنی و برای همه افراد لازم هستند.

اگر بخواهیم به زبان ساده بازی استوژیت را توضیح دهیم باید بگوییم قصه گو باید کارتی که در دست دارد را توصیف کند؛ سپس هر یک از بازیکنان باید با توجه به گفته‌های قصه گو یکی از کارت‌های خود را که شباهت بیشتری به گفته های قصه گو دارد را روی زمین بگذارد در انتها زمانی که تمامی بازیکنان یک کارت روی زمین گذاشتند، کارت‌ها را بر می‌زنند و بازیکنان باید حدس بزنند کدامین کارت مربوط به قصه‌گو است.

آنچه گفته شد تمام روند بازی استوژیت است؛ در واقع شما در آموزش بازی استوژیت می‌آموزید که چگونه با توجه به توصیفات کارت صحیح را حدس بزنید.

در صورتی که قصد دارید این بازی را به صورت دونفره انجام دهید حتما آموزش بازی فکری استوژیت دو نفره را از منابع مختلف مطالعه کنید تا بتوانید روند بازی را درک کرده و به آن مشغول شوید.

 

آموزش بازی استوژیت دو نفره

روند بازی زمانی که تنها دو نفر هستید کمی متفاوت است. این بازی از یک بازیکن و یک قصه گو تشکیل می‌شود. هر بازیکن باید 8 عدد کارت تصویر داشته باشد و به همان تعداد نشان رای دهی داشته باشد.

با دو عدد مهره بازی را آغاز کنید. قصه گو تصویری را برداشته و توصیفی از آن ارائه می‌دهد؛ سپس تصویر را روی زمین می‌گذارد و بازیکن باید کارتی را که شبیه به گفته‌های قصه گو است را به اون ارائه دهد؛ سپس امتیازدهی صورت می‌گیرد و این روند تا انتهای بازی ادامه پیدا می‌کند. هر کسی امتیاز بیشتری از مراحل کسب کرده باشد برنده این بازی است.

در نظر داشته باشید این بازی دارای انواع مختلفی است و در نتیجه آموزش‌های متفاوتی نیز دارد؛ به عنوان مثال آموزش بازی استوژیت پلاس با آموزش بازی استوژیت هوپا متفاوت است.

تصویر بازی فکری استوژیت

تغییرات بازی فکری استوژیت

این بازی رو میزی که در حوزه بازی‌های فکری قرار می‌گیرد توانسته است طرفداران بسیاری را به خود جلب کند.

شرکت‌های بازی نیز در تلاش‌اند با بروزرسانی‌های جدید بازی را جذاب‌تر کنند. در این بروزرسانی‌های گاهی قطعات و کارت‌ها و حتی نوع جعبه نیز تغییر می‌کنند. در ادامه می‌خواهید به تغییرات اخیر بازی استوژیت بپردازیم.

بازی استوژیت قدیمی از تعدادی مهره‌ چوبی در 8 رنگ متفاوت تشکیل شده بود. این مهره‌ها حس خوبی هنگام بازی کردن ایجاد می‌کردند؛ ولی اخیرا در تولیدات جدید بازی استوژیت، مهره‌های چوبی به شکل آدمک‌های پلاستیکی درآمده است و دیگر مهره چوبی وجود ندارد.

آرتی کالا بازی فکری استوژیت و بازی فکری استوژیت پلاس را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما عزیزان عرضه می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید پس از خرید آن، هزینه این بازی را درب منزل پرداخت کنید.

شما می‌توانید این بازی را با امکاناتی از قبیل ارسال به سراسر ایران و پرداخت درب منزل تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *