معرفی 5 بوردگیم با تم ترسناک

بازی فکری هایی با تم زامبی و ترسناک

قبل از اینکه شما رو با چند بازی رومیزی جذاب ترسناک آشنا کنم در مورد ترس و ترسناک بودن هم با هم گفتگویی داشته باشیم.
شما با شنیدن کلمه ترسناک یاد چی میفتین؟ شاید یه جادوگر با ردای بلند یا هیولاهایی که مخفیانه دارن دوربرمون زندگی میکنن ! البته زامبی یا آدم خوار هایی که توی فیلم‌ها دیدیم هم به معنی واقعی کلمه ترسناک رو به ما نشون میدن.


واکنش بدن به ترسیدن :

زنده ماندن! تنها کاری که بدن هنگام ترسیدن هدف اصلیش میشه . در زمان ترسیدن ضربان و فشار خون شما افزایش پیدا میکنه البته این پاسخ مغز شماست چون فکر میکنه شما در خطر قرار گرفتین! نگران نباشید البته که بوردگیم و بازی فکری برای شما خطری محسوب نمیشه ! فقط کافیه از دستی زامبی ها فرار کنین و با جادوگرا بجنگین و تو مراسم دفع اهریمن شرکت کنین.

معرفی 5 بوردگیم :

بریم سراغ بازی‌های ترسناک و جذابی که منتظرش بودین تا دورهمی‌هاتون و جذاب تر کنین . اول از همه فضا رو یکم تاریک تر کنین و چندتا شمع روشن کنین تا فضای بازی کاملا براتون ملموس بشه و جذاب تر باشه .
تمامی بازی هایی که در این مقاله نوشته میشه رو میتونین از سایت آرتی‌کالا تهیه کنین البته با قیمت عالی و ارسال به درب منزل شما .

بازی نفرین شب ؛ از کلبه متروکه تا جادوگران خبیث !

بازی نفرین شب با ورود سه نوجوان بازیگوش و کنجکاو به یک کلبه متروکه در دل تاریکی شروع میشه ! کلبه‌ای که متعلق به جادوگرانیه که سالهای پیش مردن ؛ نتیجه اخلاقی اینکه کنجکاوی بیش از حد کار دست آدم میده!
داستان و تم بازی حول جنگیدن با این جادوگرا شکل میگیره و فقط تا صبح مهلت داریم تا جادوگرا رو گیج کنیم و برنده بازی باشیم . در این بازی رقابت بین بازیکنا نیست و همه باهم باید برای شکست دادن جادوگرا تلاش کنن تابرنده بازی بشن .
برای خرید و اطلاعات بیشتر این بازی کلیک کنین

بازی نفرین شب

سیلم 1692 ؛ از مافیا تا تبدیل مردم به ساحره

بازی سیلم یه بازی مافیایی و نقش مخفی جذابه ! بازی مافیا رو همه میشناسن حتی کسانی که این بازی رو دوست ندارند بازهم حداقل یک بار به عنوان بیننده یا به عنوان بازیکن این بازی رو تجربه کردن. بازی مافیا قدمت زیادی داره و تم‌های مختلفی هم ازین بازی در سراسر جهان تولید و عرضه شده مثل تم گرگینه یا تم پدرخوانده و… اماااا نوبتی هم باشه نوبت یه تم ترسناکه البته که گرگینه هم تا حدی ترسناک محسوب میشه اما اینجا این تم ترسناک شامل ساحره و مردم عادی هستند. مردم عادی موقعی بازی رو میبرن که آخرین کارت محاکمهای رو که روی اون ساحره نوشته شده باشه رو، رو کنن. اونها نیاز نیست همه ساحرهها رو بکشن و فقط کافیه که همهی کارتهای ساحرهی تو بازی رو کنن .

مرگ زمستانی ؛ تلاش برای خورده نشدن توسط زامبی ها !

این بازی نیمه همکاری مشترکه ! تو چله زمستون بین این همه سرما و و آخر الزمان وکمبود امکانات و غذا حالا زامبی هم شدن دردسر و باید مواظب این موجودات که نه انسان محسوب میشن و نه در زمره حیواناتن باشین.
جون سالم به در ببرین اما مواظب باشین این وسط بین شما یک خائن هم وجود داره!
این بازی به شدت جذاب و پیشنهاد میکنم تجربه کنین حتما با یه فضای ترسناک و جذاب و سرمای زمستون حسابی همون حس و حال و بهتون منتقل میکنه و در کنارش یه گیم پلی خوب رو هم تجربه میکنین. نسخه فارسی این بازی هم تولید شده و جهت خرید یا دیدن عکس و اطلاعات بیشتر کلیک کنین

بازی چله زمستان یا مرگ زمستانی

زار؛مراسم دفع اهریمن

یک بازی کاملا ایرانی و با کیفیت با تم تاریک و ترسناک و محتویات کاملا مرتبط با فضا . داستان بازی درمورد عمارت اهریمن زده است که باید به عنوان انجمن زار واردش بشیم و یکی یکی با گشتن اتاق‌ها اونجا رو از طلسم و اهریمن پاک کنیم .
این بازی نیمه اول به صورت همکاری مشترک انجام میشه و نیمه دوم رقابتی بین بازیکنان انجام میشه .
این بازی حسابی سر و صدا به پا کرد و تا الان چهار بار به روز شده . اطلاعات و عکس های دیگر این بازی رو میتونین کلیک کنین و ببینین.

معمای عجیب خروج کلبه متروکه!

تابه حال به اتاق فرار شهرتون رفتین؟ یا فیلم اسکیپ روم رو تماشا کردین؟ اینبار فرار رو بیارین به خونتون و حسابی به مغزتون ورزش بدین .
داستان ترسناک این بازی ازونجا شروع میشه که ماشینتون خراب شده جایی ندارین شب و سر کنین و به اجبار وارد کلبه متروکه میشین امااا ورود با خودتون بوده و خارج شدن دیگه دست خودتون نیست! و این شروع بازیه صبح روز بعد ها درها قفله و پنجره آهنی و تنها سرنخ شما یک دیسک و یک کتاب عجیبه . عایا شما موفق به حل این معما خواهید شد؟؟؟
جهت دیدن عکس‌ها و اطلاعات بیشتر این محصول کلیک کنین

کلام آخر…

قطعا بازی‌های جذاب دیگه ای مثل مهمان خانه خونین یا تش کالار یا اعماق جاشون توی این لیست خالیه و در اینکه بازی‌های فوق‌العاده ای محسوب میشن شکی نیست.. تجربه‌ی این بازی و بقیه‌ی بازی هایی که با تم ترسناک تجربه کردین با ما به اشتراک بزارین.

1 دیدگاه برای “معرفی 5 بوردگیم با تم ترسناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *