معرفی 11 بازی فکری برتر سبک نقش مخفی

نقش مخفی بازی فکری

دسته بازی فکری‌های نقش مخفی یکی از جذاب‌ترین نوع بازی‌هاست که طرفداران زیادی داره و همه بازیکنان دائما باهم در حال مذاکره و صحبت هستند و اصلی ترین رکن در این مدل از بازی فکری تشخیص راستی از دروغگوییه و پیش‌بینی درست و عکس‌العمل درست میتواند شمارا به پیروزی نزدیک کنه . همچنین این بازی‌ها قدرت استدلال و فن‌بیان بازیکنان را افزایش میده و مستقیما در زندگی شخصی وی تاثیرگذاره . در این مطلب به شما کمک میکنیم کدام بازی فکری نقش مخفی را انتخاب کنین.

شب مافیا

شب مافیا از بهترین بازی‌های نقش مخفی محسوب میشه که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا داره و در حال حاضر بهترین نسخه مافیایی محسوب میشه و توسط شرکت دورهمی جواهری تولید شده . این بازی پکیج کاملی از تمامی نقش‌های مافیایی دارد که بازی را بسیار جذاب میکند و تکرار پذیری فوق‌العاده‌ای هم داره. در این بازی شهروندان ناآگاه به دنبال مافیاهای شهر میگردند تا با رای‌گیری آن‌ها را بیرون کنن.

در این بازی هرچه تعداد نفرات بیشتر باشد بازی جذاب‌تر خواهد بود و حداقل تعداد نفرات 5 نفره و نکته مثبت این نسخه نسبت به دیگر نسخه‌های داشتن افزونه‌ های متعدده که از تکراری شدن بازی جلوگیری می‌کنه.

یک نقش مخفی فوق العاده با بهترین قیمت


خرید بازی

بازی فکری آخرین ایستگاه

آخرین ایستگاه

آخرین ایستگاه مشابه بازی مافیا و از شرکت دورهمی جواهری و 100 درصد ایرانی و از هیچ بازی اقتباس نشده هرچیزی که در مافیا ممنوع است در آخرین ایستگاه آزاده و یکی از نقاط قوت این بازی اینه که نیازی به گرداننده نداره و همه بازیکنان نقش مخصوص دارند.

آخرین ایستگاه که از شرکت دورهمی جواهری تولید شده دارای یک فرق اساسی با شب مافیاست و شما میتوانید در هرجای بازی که خواستید نقش خود را رو کنین و از قابلیت آن استفاده کنین  اما جناح شما مخفی خواهد ماند .

توی بازی آخرین ایستگاه همه چی آزاده!


خرید بازی

بازی گرگ و میش
گرگ و میش بازی فکری

گرگ و میش

بازی گرگ و میش هم مشابه به بازی مافیا در دو فاز شب و روز طراحی شده و در این بازی نقش‌ها نسبت به دیگر بازی‌های مافیایی بهبود یافته و علاوه بر گرگ‌ها و مردم روستا دو گروهک هم در نقش مستقل اضافه شدن که جذابیت بازی را دو چندان کرده . حداقل تعداد نفرات در این بازی 5 نفر و حداکثر 45 نفر می‌باشد و توسط شرکت بوردمی تولید شده . علاوه بر این‌ها یک سکه جادویی هم هست که مافیارو متفاوت تر از همیشه کرده ؛ هر شب بعد از حمله گرگ‌ها گرداننده‌ سکه جادویی را پرتاب میکنه و شخص مورد نظر به احتمال 50 درصد به جای حذف از بازی به گروه گرگ‌ها می‌پیونده.

گرگ و میش ورژن جذاب‌تر و سخت‌تر از مافیا!


خرید بازی

 

تصویر بوردگیم آرتیست قلابی
بازی فکری سبک نقش مخفی جذاب

آرتیست قلابی

بازی آرتیست قلابی متفاوت ترین بازی در سبک نقش‌مخفی و استنتاجیه ، این بازی معمایی فکری با ته‌مایه فان و خنده‌دار نیازی به یادگیری سخت یا طولانی نداره و هر دور حدودا 20 دقیقه زمان میبره و بین 5 تا 10 نفر میتونن بازی رو انجام بدن.
یک نفر به عنوان استاد روی تمام کارت‌ها به جز یک کارت کلمه‌ای را یادداشت میکند یکی از بازیکنان که کارت خالی را دارد به عنوان آرتیست قلابی و بقیه بازیکنان آرتیست واقعی محسوب میشوند و یکی از نقاط عطف بازی و تفاوت این بازی با مافیا اینه که شما و بازیکنان در حین کشیدن متوجه نقاشی متوجه میشین که کدام بازیکن آرتیست قلابیه!

یه بازی ساده و فوق فان برای دورهمی‌ها!


خرید بازی

تصویر بازی فکری ددان باهمزی

ددان

بازی ددان یک بازی سریع و جذابه و اگر به اندازه بازی مافیا تعداد ندارید این بازی برای 4 نفر به بالا هم جذابه و بازی خیلی سریع و ساده پیش میره و از طرفی به اندازه بازی مافیا طولانی نیست و هر دور حدودا 15 دقیقه است . ددان در دو دور در سبک استنتاجی بازی میشه و دور اول همان بازی بیست سوالی قدیمی است و با رد کردن این دور در دور بعدی با استدلال از دور اول برای پیدا کردن زیرک با استدلال مذاکره میکنین.

اگه سبک مافیا دوست دارین ولی تعدادتون کمه این بازی مخصوص شماست!


خرید بازی

نفوذی

تصویر بازی فکری نفوذی نهالک

نفوذی یا شب سرقت ! پلیس از نقشه‌ی دسترد به بانک مرکزی اسپانیا مطلع شده و سارقان رو شناسایی کرده اما پلیس قصد داره آن هارو در هنگام سرقت دستگیر کنه بنابراین سه پلیس به صورت ناشناس به گروه ارسال میشه! بازی نفوذی با تم جذاب مانی هیست توسط گروه نهالک تولید شده و باید بر اساس کردار و استدلال بلوف بزنند و بر اساس تناقضات گفته‌ها همدیگر را کشف کنین .

بازی نقش مخفی با چاشنی Money Heist


لیست مشخصات + قیمت

اولون

بازی فکری اولون یکی از مشهورترین های نقش مخفی محسوب میشه و حکایت یک وفاداری محرمانه اس! هر لحظه ادعا کنین و بلوف و اتهام بزنین و فریبکاری کنین نبرد بین گروه خیر و شر صورت میگیره و برای بالای 5 نفر طراحی شده تعداد افراد شرور هرچند کمه اما اطلاعات زیادی دارن و این درحالیه که فقط آرتور از گروه خیر از وجود شان خبرداره .
بازی وستروس مشابه به بازی اولون ساخته شده و با تم فیلم بازی تاج و تخت ساخته شده و مبارزه بین خاندان لنیستر و استارک صورت میگیره .

اگه خوشتون میاد کلی تو سر و کله هم بزنین و خوش بگذرونین این بازی جوابه!


مشخصات بازی + قیمت

جاسوس بازی

جاسوس بازی یا اسپایفال یک بازی کاملا استنتاجیه و همه بازیکنان با پرسیدن سوالاتی در مورد کارت‌ها و عکس روی کارت‌ها برای پیدا کردن جاسوس تلاش میکنن. هر دور از بازی همه بازیکنان یک کارت موقعیت مکانی را دارند جز یک نفر جاسوس که باید طوری وانمود کند که از موقعیت بازی مطلعه . یکی از نقاط عطف بازی نداشتن نوبته و هر نفر از بازیکنا میتونه انتخاب کنه از چه کسی سوال بپرسه و از نفری که مشکوک تر هستن سوالات بیشتری پرسیده بشه تا نهایت جاسوس کشف شود.

بدون هیچ نوبتی می‌تونی از هر کی دلت خواست سوال بپرسی و نقششو رو کنی!


خرید بازی

پلیس خوب پلیس بد

پلیس خوب پلیس بد یا به نام دیگر گود کاپ بد کاپ که درحال حاضر دو نسخه تولیدی داره این بازی کارتی در مورد فساد در اداره پلیس هست و همه پلیس ها خوب و خوش باهم درحال گفتگو هستن غافل ازاینکه چند پلیس فریبکار و نادرست بینشون هست حالا باید گروه رقیب رو شناسایی و دخلشون رو در بیارین . در طول بازی شما باید ادعا کنین و بلوف بزنین و همه رو  بازجویی کنین و در آخر هم برای زنده موندن و کشته نشدن توسط رقیب دعا کنین!

فساد در اداره پلیس! باید فرد مفسد رو پیدا کنی و بازی رو ببری!


مشخصات بازی + قیمت

بنگ

بنگ یک بازی وسترنی جذابه و جنگ اصلی بین کلانتر و یاغی‌ها صورت میگیره اما کلانتر یه معاون فداکار هم داره که از کلانتر پشتیبانی میکنه اما مثل همیشه یک خائن بینشون وجود داره!این بازی برای 4 تا 8 نفر ساخته شده بازی که بیش از یک ملیون کابوی تو کل دنیا تجربه اش کردند رو انصافا باید تجربه اش کرد ! جهت خرید بازی بنگ کلیک کنین 

بازی که بیش از 1 میلیون کابوی توی دنیا امتحانش کردن!


مشخصات بازی + قیمت

تصویر بازی فکری دو خان
بازی فکری دو خان

دوخان

دوخان یکی از بازی‌های گروه دورهمی جواهریه اما این بار تاریخی! و باید به دو تیم تقسیم شده و دوست و دشمنتون رو تشخیص بدین و خان رو بکشین و بزنین به چاک! مثل تمامی بازی‌های نقش مخفی این بازی هم پر از بلوف !
خوشبختانه این بازی نیازی به یادگیری طولانی ندارد و مناسب تمامی جمع‌های بالای 6نفر هست و تا 15 نفر میتونن بازی کنن و هر بازیکن فقط یک نفر از هم تیمی‌هاش رو میشناسه و یکی از تفاوت‌های بارز این بازی با مافیا نیاز نداشتن به رای‌گیری و گرداننده است.

تمامی بازی‌های معرفی شده امکان ارسال به سراسر کشور دارند و شما میتوایند از طریق سایت آرتی کالا سفارش خود را ثبت کنین.

تجربه کدام بازی نقش مخفی رو داشتین و چقدر توی زندگی شخصیتون اثر گذار هست ؟ یهترین بازی نقش مخفی که انجام دادین رو با ما به اشتراک بزارین.

توی دوخان باید بتونی خوب دروغ بگی و سر همه رو شیره بمالی!


مشخصات بازی + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *