معرفی کتاب آستریکس و طلایی

کتاب آستریکس و طلای سیاه از مجموعه داستان های آستریکس می باشد که شامل داستان هایی از شخصیت های روستایی به نام گل است . این داستان ها مصور  می باشند و به روایت داستانها ی کمدی در زمان حضور رومی ها  روستای گل می پردازد.

این کتاب دارای جلد سخت وبرگه های روغنی باکیفیت می باشد .

نویسنده  و تصویرگر : اودرزو

ناشر : انتشارات سامر

بخشی از کتاب آستریکس وطلای سیاه

چندین قرن قبل از میلاد مسیح در سرزمین کنونی فرانسه مردمی زندگی میکردند که به آنها گُلوآ یا اهالی گُل میگفتند و سرزمین شان هم گُل نامیده میشده.

این مردم با کشاورزی و شکار روزگار میگذراندند.همسایه جنوبی آنها،رومی های مقتدروکشور گشا در 58 قبل از میلاد مسیح به سرداری سزار  به خاک گُل  حمله می کنند و تا سال 50 قبل از میلاد تمامی آن سرزمین را تسخیر میسازند…

تمامی سرزمین؟خیر.

چون اهالی یک دهکده کوچک گُل دربرابر اشغالگران مردانه ایستگادگی میکنند و زندگی را برسربازان رومی تلخ میسازند.

تعدادی از اهالی گُل

آستریکس قهرمان این ماجرا !جنگجویی زرنگ و زیرک،که تمام ماموریت های خطرناک مرتبا به او واگذار میشود.آستریکس نیروی فوق بشری خود را از معجون جادویی ای به  دست می آورد که جادوگر جادوفیکس آن را تهیه میکند.

اوبلیکس،دوست جدا نشدنیه آستریکس،شغل او به جا به جایی سنگ های ستونی شکل مشهور به منهیر است.

او عادت به خوردن قوچ وحشی دارد.اوبلیکس همیشه آماده است تا تمام کارهایش را زمین بگذارد و همراه آستریکس سراغ ماجراهای جدید برود.البته بهتر است قوچ وحشی برای خوردن در اختیارش باشد و اگرهم،موقعیتش پیش آمد یک بزن بزن حسابی!

جادوفیکس،جادوگر محترم دهکده! گیاهان دارویی مانند موفور را جمع میکند و با تخمیر آنها معجون جادویی درست میکند که با خوردنش نیروی فوق بشری به انسان دست میدهد،البته جادوفیکس نسخه های دیگری هم در آستینش دارد!

جیغوفونیکس،شاعر و خواننده.البته دو نظر در مورد او داده شده است یکی نظر خودش که میگوید نابغه ام،و دیگری نظر اهالی دهکده که میگویند صدایش فوق العاده گوش خراش است.زمانی که نمخواند دوستش دارند!

رئیس ماتیکس،کدخدای دهکده،یک سرباز قدیمی شجاع که عظمت ، شکوه و وقار نامی دارد و البته خیلی بد اخلاق است.مردم دهکده ائ ر دوست دارند،ولی ترس وحشت خودش فقط ز یک چیز است:مبادا فردا آسمان بر سرش خراب شود،البته خودش هم میگوید ان فردا هرگز نخواهد آمد!

تصویر صفحه 1معرفی کتاب آستریکس و طلایی تصویر صفحه 2معرفی کتاب آستریکس و طلایی تصویر صفحه 3معرفی کتاب آستریکس و طلایی تصویر صفحه 4معرفی کتاب آستریکس و طلایی تصویر صفحه 5 معرفی کتاب آستریکس و طلایی

 

برای مطالعه تمامی داستان های این کتاب می توانید کتاب را تهیه کنید

 

تصویر کتاب آستریکس و طلای سیاه

تصویر خرید محصول

کانال فروشگاه آرتی کالا :

@artikala

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *