معرفی بهترین محصولات کمک آموزشی برای بچه ها

معرفی محصولات کمک آمو.زشی برای کودکان

بازی‌ها و وسایل کمک آموزشی از بهترین وسایل برای تشویق کودکان به درس خواندن هستند که خصوصا در زمان غیرحضوری شدن درس‌ها در افزایش اشتیاق و افزایش یادگیری کودکان بسیار موثر واقع شدند.
همچنین در کنار درس هم میتوانند بازی‌های مختلف رو در کنار خانواده تجربه کنند که در مطلب معرفی بهترین بازی های فکری مناسب دورهمی میتوانید بخوانید.
در این مطلب تعدادی از این وسایل را که قابل خرید و استفاده برای مدارس هم می‌باشند به شما معرفی می‌کنیم:

عدد چین :

بازی عدد چین که توسط شرکت بازی تا تولید شده دارای قیمت مناسب می‌باشد و مدارس هم میتوانند به تعداد بالا این محصول را خریداری کنند  این بازی با هدف آموزش غیر مستقیم چهار عمل اصلی ریاضی و بر اساس بازی دومینو طراحی شده است. در این بازی هر کارت از دو قسمت تشکیل شده است؛ در یک طرف مسئله ریاضی و در طرف دیگر پاسخی برای یک مسئله ریاضی دیگر آمده است. پس از پخش کارت‌های بازی بین بازیکنان و گذاشتن یک کارت در وسط، بازیکنان به نوبت در بین کارت‌های خود به دنبال کارتی می‌گردند که یا جواب مسئله‌ی کارت وسط را داشته باشد یا مسئله‌ای برای جواب‌. هر بازیکنی که زودتر کارت‌های خود را تمام کند، برنده بازی است.

این بازی در چند مدل مختلف ضرب و تقسیم و جمع و تفریق تولید شده است .

دوکارتی :

دوکارتی در دو مدل ریاضی و مدل سرگرمی تولید شده است که در مدل ریاضی آن مهارت شمارش اعداد، آشنایی با عملیات ساده جمع، تشخیص اعداد، مقایسه و ارزیابی شرایط، نقشه ها و مسابقه، تشخیص کلمات اعداد، آموزش مهارت حرکتی و هماهنگی، آشنایی با احساس برنده و بازنده بودن را به کودک می‌توانید آموزش دهید .

 
.

ساعت اموزشی وایت بردی

ساعت آموزشی :

ساعت آموزشی یکی از ابزار مناسب برای یاددادن و تمرین ساعت به دانش‌آموزان هست این ساعت‌ها معمولا شامل عقربه و صفحه وایت بردی هستند که میتوانید چند مدل را در لینک روبه رو ببینید : کلیک کنید

فلش کارت:

فلش کارت‌ها دارای بی‌شمار انواع مختلف هستند و در اشکال و طرح های مختلف تولید شده‌اند و معمولا شامل عکس و یک نوشته هستند و برای آموزش حیوانات و میوه‌ها و یا زبان انگلیسی بسیار کاربردی هستند.

تصویر بازی شکل ساز

شکل ساز یا تخته میخی :

شکل ساز این وسیله بسیار قدیمی و کاربردی برای آموزش اشکال به کودکان و همچنین سرگرمی استفاده می‌شود و شامل کش و یک تخته میخی می‌باشد که کودک میتواند اشکال را بسازد و به خاطر بسپارد. این وسیله علاوه بر آموزش کاربرد سرگرمی هم دارد و با ادغام اشکال کودک می‌توند تصاویر جدید خلق کرده و همچنین باعث افزایش خلاقیتش می‌شود.

تصویر مکعب های ریاضی چینه 90 قطعه | آوای باران

چینه شمارش :

چینه‌ها در سال‌های متعددی مورد استقبال قرار گرفته است و در مدارس هم به جهت یادگیری اسان تر دانش‌آموز استفاده می‌شود. این مکعب ها از شش طرف قابل اتصال به هم دیگر می باشند و با هدف درک مفهوم اعداد ، درک مفهوم جمع تفریق ، ضرب و تقسیم نمایش پایه عدد و ارزش مکانی تولید شده است .

مهره های گلبرگ ریاضی

مهره گلبرگ :

مهره شمارش گلبرگ شامل 50 مره پلاستیکی و ویژه ریاضی کلاس اول ابتدایی هست و برای آموزش شمارش ، جمع و تفریق دسته بندی وجدا سازی ، الگویابی تولید شده است همچنین این محصول در 5 رنگ متنوع هست و ازین رو چشم کودک زود خسته نمی‌شود .

چوب خط:

چوب خط  محصولی بسیار عالی برای آموزش ریاضی می باشد. یادتون هست که در قدیم برای آموزش ریاضی از چوب کبریت جهت درست کردن بسته های ده تایی و … استفاده میکردند ؟ چوب خط این کار را ساده کرده و لذت بخش ، به وسیله این محصول ریاضی را شیرین تر آموزش دهید.

کیت های خورشیدی :

کیت‌های خوشیدی شامل انواع مختلفی هستند و پس از ساخت میتوان در مقابل خورشید قرارش داد و تبدیل شدن انرژی خورشیدی به انرژی حرکتی را دید و این تبدیل انرژی را با استفاده از این وسایل می‌توانید به دانش‌آموز به صورت عملی آموزش دهید.

حروف الفبای انگلیسی :

زنگ شیرین زبان انگلیسی که برای بسیاری از دانش‌آموزان سخت و دشوار هست و علاوه بر تمرین نیاز به وسایل کمک آموزشی نیز دارند ازین رو حروف الفبای انگلیسی یا پلاستیکی و چوبی نیز تولید شده است .

الفبای آهن ربایی:

الفبای آهن‌ربایی توسط شرکت‌های مختلف تولید شده و قیمت‌های متفاوتی هم دارند و شامل یک تخته مغناطیسی و حروف الفبا می‌باشد که برای اموزش الفبا به کودکان اول دبستان استفاده میشود و یادگیری را برای کودک شیرین میسازد.

تخته ریاضی یار

تخته ریاضی یار :

تخته های ریاضی یار برای اول و دوم و سوم تولید شده‌اند و شامل اصلی ترین آموزش‌های ریاضی در هر مقطع می‌باشد و به صورت وایت بورد تولید شده‌اند تا دانش‌آموز بتواند بارها تمرین کند . این تخته‌ها وزن کمی دارند و کودک میتواند به راحتی استفاده نماید .

برای تهیه هر کدام ازاین محصولات میتوانید به سایت آرتی کالا مراجعه نمایید و مدارس و همکاران هم می‌توانید برای خرید عمده پیام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *