معرفی بهترین بازی های فکری مناسب دورهمی

معرفی بازیهای دورهمی

آیا دورهمی های شما هم چه خانوادگی و چه دوستانه کسل کننده شده ؟ برای جذاب تر شدن این جمع‌ها و بیشتر لذت بردن از دورهمی شما چه راهکارهایی رو پیشنهاد میکنین ؟
یکی از راه‌های جذاب تر شدن این دورهمی‌ها بازی فکری‌های متنوع هست اما با وجود تنوع بی‌شمار بازی انتخاب برای شما سخت و دشوار شده همچنین برای چنین جمع هایی نیاز است که بازی انتخاب کنین که آموزش آن طولانی و سخت نباشد.
پس اگر به دنبال بازی جذاب و دسته اول برای مهمونی‌ها هستین ادامه مطلب رو از دست ندید.

بازی شیر مرغ:

شیر مرغ یک بازی کاملا فان و خنده داره و اولین فاکتور برای این بازی وجود یک جمع با انرژی و شاد هست و عموما جذابیت این بازی  و بازیکنان تعریف میکنن این بازی برای 3 الی 10 نفر طراحی شده .
در این بازی محصولات عجیب غریب رو مشتری های عجیب غریب تر میفروشیم مثلا باید عصاره‎‌ی زیرشلواری را به یک خون‌‌آشام بفروشید  این بازی بیش از یک مذاکره ساده است و بازیکنان در نقش بازیگر و یا فروشنده ایفای نقش میکنن.

تصویر بازی رومیزی اوگا بوگا
معرفی بازی فکری جذاب دورهی

اوگا بوگا :

اوگا بوگا یک بازی شاد برای تمام اعضای خانواده محسوب میشه
میدونی انسان های غار نشین چطور با هم حرف میزدن ؟ توی این بازی بازیکن ها مجبورن مثل انسان های اولیه باهم حف بزنن اما واقعا کی استعداد داره ؟ بعد از یک دست اوگا بوگا بازی کردن معلوم میشه ! البته به همین آسونی هم نیست باید حافظه خوبی داشته باشی تا بتونی بازیکن های دیگه رو غافلگیر کنی وقتی هم برنده میشی با خوشحالی میگی اوگا بوگا

بازی پیکولوژیست
معرفی بازی فکری پیکولوژیست

پیکولوژیست :

اگه استاد تشخیص چهره ای و خوب تشخیص میدی کی چه کاره است  وقتشه وارد یه کارگاه بازی خفن بشی و متهم های ردیف اول و شنسایی کنی! فقط کافیه بدونی تو ذهن داور چی میگذره! بازی پیکولوژیست  برای سه الی 8 نفر طراحی شده

تصویر بازی فکری ایران من

ایران من :

با بازی ایران من یک تیر و دو نشون بزنین! هم حافظتون رو قوی کنین و هم بناهای ایرانی رو به خوبی یادبگیرید . تو این بازی باید تعدادی کارت جاذبه رو روی میز بچینید و سعی کنید که جای اون‌ها رو یادتون بمونه . تعدادی کارت پرسش رو می‌شه و هر کس زودتر از همه جواب درست رو نشون بده امتیاز می‌گیره !

لپف:

بازی لپف یک بازی جذاب و خنده داره و بسیار هم ساده هست و به صورت گروهی هم میشه بازی کرد. ماجرای لپف اینه که حرف زدن با لپ‌های پف کرده آسون نیست و همین موضوع کافیه تا شما خنده‌دار ترین بازی زندگی‌تون رو تجربه کنین !
لپ هاتون رو با تایل‌های مخصوص داخل جعبه پر کنین و کارت مخصوص رو بخونین آیا گروهتون موفق به مفهوم جمله شما میشه ؟

 

کدوم بازی دورهمی رو تجربه کردین و لذت بردین؟ حتما  تجربتون رو با ما به اشتراک بزارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *