بوردگیم هایی که نفستان را در سینه حبس می کند !!!!!

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به دنبال هیجان انگیزترین بازی فکری‌های روز دنیا هستین این مطلب به شما کمک می‌کنه که بهترین انتخاب را داشته باشید.

توجه ! این بازی‌ها موجب افزایش آدرنالین بدن شما می‌شوند ! 

این دسته از بازی‌ها یادگیری آسانی دارند اما همچنان دارای تکرار پذیری بالا هستند و شما میتوانید به راحتی و بارها و بارها بدون آنکه خسته شوید بازی کنید. خوشبختانه نسخه‌های متعددی از هر بازی تولید شده و قصد داریم به شما در انتخاب بهترین نسخه کمک کنیم .

فرار از جهنم ( Auf Teufel komm rau ) :

کمتر کسی اسم این بازی را نشنیده ! فرار از جهنم یا به نامی دیگر شوالیه آتش .
این بازی قدرت پیش بینی شما رو به چالش میکشه و تشکیل شده از شانس و شرط‌بندی و هیجان که مناسب برای دو الی شش نفر طراحی شده .

اموزش بوردگیم آف تافل

توضیحات کلی بازی فرار از جهنم :

ابتدا برای رفتن به جهنم آماده شده و لباس‌های عایق لازم رو به تن می‌کنیم و آماده یک شرط‌بندی هیجان‌انگیز میشیم یا پول خوبی به دست میاریم و یا می‌بازیم و همه دارایی را به پادشاه جهنم میدیم.

بعد از چیدمان بازی رقمی رو ادعا میکنیم و و شروع به برداشتن زغال‌ها میکنیم همزمان نفس‌ها رو حبس میکنیم تا با شیطان روبه‌رونشیم !

کل کل و بحث بازیکنان و از دست دادن همه ثروت در یک آن جذابیت بازی رو زیاد کرده و پیشنهاد میکنیم حتما این بازی رو تجربه کنین.

چه نسخه‌هایی ازین بازی در ایران تولید شده؟

فرار از جهنم نسخه پریمیوم تولیدی گروه ماباحالا

فرار از جهنم نسخه اقتصادی تولیدی گروه ماباحالا

شوالیه آتش تولیدی گروه فکرآوران

انتخاب بهترین نسخه :

بهترین نسخه این بازی از گروه ماباحالا و نسخه پریمیوم هست که ازتوکن‌های فلزی تشکیل شده و عمر بازی را دوچندان می‌کنه .

بازی گربه های انفجاری یا نمیریه
مغرفی بازی های جذاب و هیجان انگیز

گربه های انفجاری (Exploding Kitten) :

در این بازی گربه‌های انفجاری پر از بلوف با تلاشی بی وقفه برای خنثی کردن گربه انتحاری پیش رو هستیم و تنها کاری که باید انجام داد فرار از منفجر شدنه!

هر بار که نوبت شماست نفستان را حبس کنین و کارت بکشید! اگر کارت گربه انفجاری باشه و راهی برای خنثی کردن نداشته باشین به ارواح پیوند میخورین و از بازی خارچ میشین.

اما بازی به همین سادگی‌ هم نیست و شما با کارت‌هایی که در اختیار دارین میتونین از برداشتن کارت فرار کنین یا گربه انفجاری رو خنثی کنین .

چه نسخه هایی از این بازی تولید شده :

نمیریه‌ تولید گروه نهالک

گربه‌های انفجاری فندوقچه

گربه‎‌های انفجاری ma game

گربه‌های انفجاری ایلما

گربه‌های انفجاری به همراه کارت‌های توسعه تولید گروه آکوگیم

گربه‌های انفجاری تولیدی گروه رایا

انتخاب بهترین نسخه گربه‌های انفجاری :

خوشبختانه تمامی نسخه‌های تولید شده دارای کیفیت مناسبی نسبت به قیمت ارائه داده شده دارند اگر به دنبال گرافیک جذاب و جالب‌تری هستید نمیریه از اسم های خلاقانه و گرافیک شخصیت‌های جذاب تشکیل شده و نسخه‌های ایلما و ma game از جدیدترین نسخه‌های تولیدی هستند.

بازی فکری ذهن
بوردگیم متفاوت و جذاب

بازی فکری ذهن ( the mind ) :

بازی‌فکری ذهن قدرت تله پاتی و ذهن‌خوانی شمارو به چالش میکشه ، جالبه بدانید در سال 2016 کاندید بهترین بازی فکری شد اما آزول در آن سال اول شد . این بازی در سبک همکاری مشترکه و همه برای یک هدف می‌جنگند و برای دو الی چهار نفر تولید شده  .

این بازی از چند مرحله تشکیل شده و باید با قدرت تله‌پاتی تصمیم بگیرید که عدد کوچکتر دست کدام بازیکن هست و اعداد را از کوچک به بزرگ بچینین پس نفس‌هارو حبس کنین و شروع به انداختن کارت‌ها با ترس و لرز کنین.

در دفترچه بازی درج شده که تمام طول بازی بدون صحبت کردن انجام بشه اما برای جذاب تر شدن بازی به شما پیشنهاد میکنیم صحبت کنین اما به هیچ عنوان در مورد اعداد صحبت نکنین.

نسخه‌های تولید شده بازی ذهن :

تله‌پاتی تولید گروه ایندو وبازی تا

the mind تولیدی گروه بردباز

بازی فکری تلاطم
بوردگیم تلاطم جذاب و هیجان انگیز

بازی فکری تلاطم ( riff raff ) :

بازی‌فکری تلاطم یک بازی برای کنترل هیجان و کنترل استرس و لرزش دست شماست که بر اساس بازی ریف رف ساخته شده است و علاوه حفظ تعادل شانس هم باید باهاتون یار باشه پس نفس هارو حبس کنین و با احتیاط تایل هارو روی کشتی بزارین.

 

تمامی این بازی هارو به شما پیشنهاد میکنیم و می‌توانید برای مشاوره بیشتر با تیم آرتی کالا تماس بگیرید.
به نظر شما جای کدام بازی در این لیست خالیه ؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *