بازی های رومیزی مناسب کافه بازی و کافی شاپ ها

امروزه بازی فکری و رومیزی در بین افراد طرفداران بسیار زیادی دارند و خیلی از افراد تمایل دارند که این بازی ها را بصورت گروهی بازی های فکری و رومیزی را انجام دهند. از این رو انجام بازی های گروهی در فضاهای عمومی و جمعی لذت بسیار زیادی دارد که کافه های بازی و کافی شاپ ها به سمت ارائه بازی جهت انجام بازی رفته اند و این فضا را در اختیار مشتریان خود قرار میدهند تا افراد بتوانند در استفاده از کافه بر روی میز خود بازی هم انجام دهند.

در این مقاله قصد دارید چند بازی رومیزی بسیار پرطرفدار مناسب برای کافه بازی و کافی شاپ ها معرفی کنیم که طرفداران بسیار زیادی دارند و از بازی های مناسب برای ارائه در این فضا ها می باشد.

از شیرمرغ تا جون آدمیزاد توی بازی‌های ما هست! می‌خوای همشونو ببینی؟

آره ببینم!

1- بازی فکری کدنیمز

بازی فکری کدنیمز یک بازی رومیزی بسیار جذاب می باشد که 2 الی بیشتر از 8 نفر می توانند با هم بازی کنند و یک بازی بسیار جذاب می باشد که شامل کارت های شخصیتهای مختلف می باشد. نوع دیگر این بازی، یعنی بازی فکری کدنیمز پیکچر نیز بسیار جذاب است و شما می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی آرتی کالا با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنید.

تصویر خرید محصول

2- بازی فکری دالیز

بازی فکری دالیز از جمله بازی‌های استراتژیک رومیزی می باشد که بصورت دو نفره یا چهار نفره انجام می شود که بصورت رقابتی است و باید پرچم را فتح کرد. در این بازی هر بازیکن تعدادی مانع و یک مهره بازی دارد که در هر نوبت از بازی میتواند مهره خود را به سمت هدف نزدیک کند و یا مانعی در جلوی حریف قرار دهد ! و در انتها کسی برنده است که بتواند به پرچم برسد و آن را فتح کند. بازی استراتژیک می باشد و بسیار پرطرفدار است.

تصویر بازی فکری دالیز مناسب برای کافه بازی ها و کافی شاپ ها

تصویر خرید محصول

3- بازی شب مافیا

یکی از بازی هایی که هر کافه بازی ای باید داشته باشد، بازی فکری شب مافیا  می باشد. بدون شک این بازی را اگر در کافه بازی خود نداشته باشید ، کافه بازی شما یک چیزی کم دارد و بودن این بازی اعتبار می بخشد . این بازی را میتوانند تا 60 نفر بازی کنند و همچنین اگر بخواهند افراد بیشتری بازی کنند افزونه های آن را میتوانید تهیه کنید و تعداد نفرات بیشتر هم بتوانند بازی کنند. 

تصویر بازی های رومیزی مناسب کافه بازی و کافی شاپ ها ، بازی شب مافیا

تصویر خرید محصول

4 – بازی کودتا

بازی کودتا از جمله بازی های کارتی پرطرفدار می باشد که باید دست همدیگر را رو کنید ! شما در این بازی باید بلف ( چاخان ) بزنید و اگر کسی بتواند تشخیص دهد کارت شما میسوزد و اگر هم نتواند تشخیص بدهد شما کار خود را پیش میبردید. از بازی های بسیار پرطرفدار می باشد و حتما تهیه کنید و داشته باشید. 

تصویر بازی فکری کودتا بازی های رومیزی مناسب کافه بازی و کافی شاپ ها

تصویر خرید محصول

5 – بازی فکری لوکوموتیو

مسیر ها را به هم متصل کنید و کارت  های سفر را تکمیل کنید و امتیاز بگیرید. شما کارت های سفر مختلفی دارید که باید مسیر های خود را تکمیل کنید . بازی فکری لوکوموتیو یک بازی با کیفیت و جذاب برای علاقه مندان به بازی های استراتژیک می باشد. 

تصویر بازی های رومیزی مناسب کافه بازی و کافی شاپ ها

تصویر خرید محصول

6 – برج هیجان (جنگا) 

بازی برج هیجان را که قطعا همه می شناسند! یک بازی فوق العاده پرطرفدار و دوست داشتنی که در هر جایی باید باشد. برای کافی شاپ ها و کافه بازار ها باید با کیفیت ترین مدل را تهیه کنند تا افراد بازیکن از بازی لذت ببرند. 

تصویر بازی های رومیزی مناسب کافه بازی و کافی شاپ ها ، برج هیجان با کیفیت

تصویر خرید محصول

 

بازی هایی که در بالا به شما معرفی شده ، از بازی هایی میباشند که حتما پیشنهاد میشود داشته باشید اما کافی نیست ،لذا در ابتدا این بازی ها پیشنهاد می شود و در ادامه می توانید سایر بازی های فکری را از آرتی کالا تهیه کنید. شما هم اگر تجربه ای در این رابطه دارید میتوانید در قسمت نظرات درج کنید تا استفاده کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *