معرفی سه رمان پرفروش از جوجو مویز

سلام دوستان

امروز تصمیم گرفتم که سه رمان پر فروش در طرح پاییزه ایران و همچنین از رمان های پر فروش در جهان محسوب می شود که توسط جوجو مویز نوشته شده است  را خدمت شما معرفی کنیم که اگر اهل مطالعه کتاب های رمان هستید این کتاب ها را از دست ندهید.

ابتدا توضیحی مختصر در رابطه با نویسنده رمان ها – جوجو مویز – ارائه می دهیم و پس از آن رمان ها را معرفی میکنیم.

 

جوجو مویز

جوجو مویز روزنامه نگار انگلیسی متولد 1969 لندن می باشد. وی در سال 2002 اولین رمان عاشقانه خود را با نام در پناه باران منتشر کرد که با استقبال زیادی مواجه شد و به 11 زبان دنیا ترجمه شد. پس از آن مویز ، موفق به کسب جایزه برترین رمان عاشقانه سال گردید.
آثار مویز چند سالی است طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده است که از جمله به پرفروش ترین آنها می توان به کتاب های زیر اشاره کرد.

 

1 – رمان پرفروش من پیش از تو

کتاب من پیش از تو

من پیش از تو (به انگلیسی: Me Before You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویز است. این کتاب نخستین بار در ۵ ژانویه ۲۰۱۲ در بریتانیا چاپ شد. ادامه‌ای بر این کتاب با نام پس از تو نوشته شد که از طریق کتاب‌های پاملا دورمن در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵ منتشر شد. رمان من پیش از تو نوشته جوجو مویز در ایران با ترجمه مریم مفتاحی در نشر آموت منتشر شده است.

شرح داستان رمان من پیش از تو :
ویل ترینرِ ماجراجو، کسی که همواره به ورزش‌های مخاطره‌آمیزی چون صخره‌نوردی می‌پرداخت، در اوج جوانی و سلامت و ثروت اتفاقی برایش رخ می‌دهد و به لحظه‌ای زندگی‌اش تغییر می‌کند و او…
من پیش از تو یک رمان عشقی نیست، اما عشق، عنصر اصلی آن است؛ عشقی متفاوت که از چارچوب‌های زمینی خارج می‌شود و به لایه‌ی آرمانی می‌رسد و پیچیدگی احساسات درونی انسان را برملا می‌سازد.

آسوشیتدپرس درباره این رمان می‌نویسد: بعضی کتاب‌ها را نمی‌توان زمین گذاشت. کتاب‌هایی وجود دارند که آدم به حدی جذب شخصیت‌هایش می‌شود که دوست ندارد داستان به پایان برسد، برای همین خواندنش را کش می‌دهد. کتاب جوجو مویز یکی از این کتاب‌هاست. گاهی می‌خندید، گاهی لبخند می‌زنید و گاهی عصبانی می‌شوید، و بله، گاهی اشک می‌ریزید. پیشنهاد من: کتاب من پیش از تو را باید همراه با یک جعبه دستمال‌کاغذی فروخت.

نیویورک تایمز نیز نوشته است: نویسنده‌ی کتاب خواننده را در موقعیتی قرار می‌دهد که اشک‌ریزان بخواند و جلو برود… با دو شخصیت اصلی داستانش قصه‌ای می‌آفریند که در خاطره‌ها می‌ماند ( همشهری آنلاین )

کتاب من پیش از تو نوشته‌ی جوجو مویز با ترجمه‌ی مریم مفتاحی ‌ در 536 صفحه و به قیمت 36000 تومان توسط نشر آموت منتشرشده است.

اگر قصد خرید این کتاب را دارید می توانید از لینک زیر این کتاب را بصورت آنلاین از فروشگاه کتاب آرتی کالا خریداری نمایید.

2- رمان پر فروش یک بعلاوه یک

رمان یک بعلاوه یک

کتاب یک بعلاوه یک جدیدترین اثر جوجو مویز نویسنده کتاب های پرفروش من پیش از تو و پس از تو می باشد. مویز این رمان را بعد از کتاب «من پیش از تو» در سال 2014 منتشر کرده که این کتاب به تازگی وارد لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز شده است. نوشته های مویز به مشکلات و مسایل بشر در تمدن امروز می پردازد که این کش و قوس ها در این کتاب به خوبی مشهود است. موضوع داستان از یک ماجرای واقعی که در اکثر جوامع دنیا در حال انجام است، گرفته شده و زبان رمان، ساده و روان است بطوریکه صمیمیت در خط به خط متون داستان موج می‌زند.

شرح مختصری از داستان رمان یک بعلاوه یک :

« جس توماس » زنی دو شغله با دو فرزند است که از عهده هزینه‌های زندگی خانواده و خودش برنمی‌آید و بیشتر اوقات در فقر و بی پولی به سر می برد. با پوشیدن دمپایی لاانگشتی به استقبال بهار می‌رود و وقتی روزگار زمینش می‌زند، نهایت تلاشش را می‌کند دوباره روی پا بایستد. با این همه، مشکلاتی وجود دارند که خودش به تنهایی از عهدۀ آنها برنمی‌آید.

« اد نیکلاس » مرد موفقی است که دچار بدبیاری می‌شود و با یک اشتباه همه‌چیزش را می‌بازد. حالا وی تلاش می‌کند زندگیش را دوباره از نو بسازد. « اد نیکلاس » نمی‌خواهد به کسی کمک کند و « جس توماس » هم نمی‌خواهد کسی به او کمک کند …. اما آیا این دو می‌توانند در کنار هم به جایی برسند؟

اگر قصد خرید این کتاب را دارید می توانید از لینک زیر این کتاب را بصورت آنلاین از فروشگاه کتاب آرتی کالا خریداری نمایید.

3 – رمان پر فروش پس از تو

کتاب من پس از تو

 

به گفته ناشر این نویسنده این رمان «پس از تو» را در ادامه رمان «من پیش از تو» نوشته ات و این اثر به نوعی ادامه دهنده داستان رمان نخست از این نویسنده به شمار می‌رود.

شرح مختصری از داستان رمان پر فروش پس از تو :

در این رمان راوی دختری جوان با نام لوسیا کلارک است، دختر پرستاری که درهای دنیای بزرگتری به رویش گشوده شده است و سعی دارد تا با عبور از آنها زندگی را از سر بگیرد و آهنگی دیگر از بودنِ خویش بنوازد. لوسیا که اینک تحول عظیمی در او رخ داده است، با تجربه جدیدی رو به رو می‌شود و شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که یک بار دیگر در آزمون زندگی شرکت می‌کند و بر سر دوراهی می‌ایستد. در نهایت مجبور می‌شود انتخابش را انجام داده و بزرگترین تصمیم زندگی‌اش را بگیرد.

اگر قصد خرید این کتاب را دارید می توانید از لینک زیر این کتاب را بصورت آنلاین از فروشگاه کتاب آرتی کالا خریداری نمایید.

نتیجه گیری

این مقاله را تهیه کردیم تا رمان های پرفروش در ایران را به افراد علاقه مند به رمان و کسانی که قصد مطالعه به رمان های زیبا را دارند معرفی و اطلاع رسانی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *