معرفی بهترین بازی فکری ها مناسب 1 الی 4 سال

تصویر دورهمی کودکان

یکی از دغدغه‌های امروزه والدین انتخاب بازی مناسب برای کودک است که علاوه بر سرگرمی باعث افزایش هوش کودک و آموزش مطالب مختلف به او باشد در این مطلب سعی داریم بهترین بازی‌های فکری مناسب گروه سنی 1 تا 4 سال را به شما معرفی کنیم .

خرید پازل بزرگ نردبان آرزوها
نردبان آرزوها پازل بزرگ

نردبان آرزوها :

نردبان آرزوها یکی از انواغ پازل‌های متری بزرگ است که برای 3 الی 9 سال تولید شده . در این پازل تمام حیوانات تلاش میکنند با ساختن یک نردبان آرزوی یکی از حیوانات را برآورده کنند و او را به ماه برسانند! این پازل بزرگ طول 128 سانتی‌متر و عرض 22 سانتی‌متر دارد که علاوه بر آموزش مهربانی و حیوانات به کودک ساعت‌ها سرگرمی را به همراه دارد.

همچنین علاوه بر نردبان آرزوها انواع پازل‌های بزرگ حیوانات در خانه من و مزرعه هم به شما پیشنهاد میشود زیرا دارای قطعات بزرگ می‌باشد که چفت و بست را برای کودک آسان تر می‌کند و انواع این پازل‌‌ها را در سایت آرتی‌کالا میتونین مشاهده کنین.

لگو پازلی
معرفی بازی فکری جذاب برای کودکان زیر5 سال

لگو پازلی :

لگو پازلی یکی از انواع لگوهاست اما متفاوت تر با این تفاوت که هر وجه لگو دارای تکه عکسی است که با نصب تکه‌ها روی به ترتیب لازم عکس حیوان مورد نظر ساخته میشود .

این محصول جهت آموزش رنگ‌ها و آموزش حیوانات و نمایش ترتیب‌ها به کودک تولید شده است.

زنجیرک و انواع ساختنی :

ساختنی‌هایی که دارای قطعات ریز نیستند و خطر بلعیده شدن ندارند برای کودکان مناسب است مانند زنجیرک‌های ستاره‌ای یا پارک شادی و انواع میله‌های هزارکاره.

هوش چین :

هوش چین‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند که برای سنین مختلف ساخته شده و هر کدام از انواع این هوش چین‌ها برای برای آموزش متفاوتی تولید شدند که بهترین آن آموزش برای حیوانات می‌باشد که از یک تکه ساخته شده است .

هوش چین مناسی برای زیر 5 سال
معرفی بازی فکری زیر 5 سال

برج مکعب :

برج مکعب یکی از بازی‌های فکری جذاب برای کودکان است که شامل مکعب‌هایی است که هر کدام دارای تصویری هستند و سایزهای متفاوتی هم دارند کودک شما با این بازی به اهداف زیر دست می‌یابد :

آشنایی بارنگ ها ، ترتیب ومراحل

آشنایی با حوانات اهلی ووحشی

آشنایی با میوه ها وسبزی ها

تقویت عضلات کوچک دست

افزایش مهارت تمرکز

 

بازی برج مکعب
معرفی بازی فکری جذاب به نام برج مکعب برای کودکان زیر 5 سال

 

دالی توپه  :

دالی توپه یک بازی مناسب کودکان است جهت افزایش قدرت دست ورزی کودک این بازی شامل یک چکش و چند توپ رنگی است که کودک میتواند رنگ‌ها را از هم تشخیص دهد و علاوه بر آن با ضربه در مکان درست توپ جغجغه‌ای را حرکت دهد و با دنبال کردن صدای توپ  حواس شنوایی تقویت می‌شود .

مکعب های ابری نی‌نی کوچولو :

مکعب های ابری نی نی کوچولو شامل مکعب‌های ابری است که هر کدام داری تصویر و شکل خاصی است ، این محصول هیچ آسیبی به کودک شما نمی‌زند و میتوانید به او کمک کنین تصاویر مرتبط را در کنار هم قرار دهد تا با مفهوم هر یک به طور کامل آشنا شود.

شهر کوچک پارچه ای :

یک شهر برای یک کودک به همراه ماشین به کودک فرصت گشت و گذار با ماشین در شهر خودش را بدهید و به او مفهوم کوچه و خیابان و چراغ قرمز و خانه‌ها را آموزش بدهید. انواع مختلفی از شهر کودک تولید شده که می‌توانید آن‌ها را از سایت آرتی‌کالا تهیه کنین.

لی لی پارچه ای :

بازی لی لی بازی نوستالژی هست که در کودکی در کودکی با کشیدن خط روی زمین انجام میدادیم اما این نسخه از لی لی به صورت پارچه‌ای تولید شده و کودک با افزایش فعالیت بدنی می‌توانید انرژی خود را تخلیه کند و بعد از بازی به صورت گروهی یا تنهایی به راحتی جابه‌جا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *