روش بازی فکری یوگا

روش بازی فکری یوگا

برای انجام بازی یوگا به کار گروهی، کمی شانس ، کمی انعطاف و حفظ تعادل بدنی احتیاج دارید.چرخونک  را بچرخانید و شادی و هیجان را اغاز کنید.

 

هدف؛

اولین نفری باشید که از هر چهار رنگ یک کارت داری.

مراحل بازی:

1-کارت هارا برحسب رنگدسته بندی کنید و هر دسته را رو به پایین ،وسط بگذارید.

2-جوانترین بازیکن چرخونک را میچرخاند و بسته به اینکه عقربه کجا می ایستد،طبق دستور چرخونک عمل میکند(بخش راهنمای چرخونک را ببینید).برای اینکه بازیکنی بتواند کارتی را از ان خود کند ،باید بع مدت 1 ثانیه حرکت کارت انجام دهد.در غیر این صورت کارت به ته دسته ی کارت های همان رنگ برمیگردد.(در مورد حرکات دو نفری،روی هرکارت زمان نوشته شده است).

3-بازی را سمت چپ ادامه میدهد.

4-وقتی کسی از همه چهار رنگ حداقل یک کارت جمع کند،بازی تمام میشود.

تصویر روش بازی فکری یوگا

تصویر یک کارت روش بازی فکری یوگا

.رنگ کارت:اگر عقربه روی این بخش ها بایستد ،بازیکن کارت رویی از همان رنگ را برمیدارد و حرکت را انجام میدهد.

یک کارت بگیر:اگر عقربه روی تصویر چهره خندان بایستد،بازیکن از نفر سمت راستیک کارت میگیرد و اگر هیچ کس کارت نداشته باشد ،از دسته ی کارت های وسط از هر رنگی که بخواهد برمیدارد.

تصویر کارت روش بازی فکری یوگا

معرفی  بازی فکری یوگا 

بازی فکری یوگا یک بازی با مزه با استفاده از انعطاف و تعادل بدنی  است .یوگا یک ورزش باستانی از سرزمین هند برای رسیدن به سلامت و یگانگی جسم و روان از طریق انجام حرکات خاص است. هدف بازی یوگا نیز که شامل ۵۴ کارتِ نشان دهنده‌ی حرکات مختلف یوگا در ۴ رنگ و یک چرخونک است، تشویق بازیکنان به فعالیت فیزیکی و البتبازی فکری یوگا یک بازی با مزه با استفاده از انعطاف و تعادل بدنی  است .یوگا یک ورزش باستانی از سرزمین هند برای رسیدن به سلامت و یگانگی جسم و روان از طریق انجام حرکات خاص است. هدف بازی یوگا نیز که شامل ۵۴ کارتِ نشان دهنده‌ی حرکات مختلف یوگا در ۴ رنگ و یک چرخونک است، تشویق بازیکنان به فعالیت فیزیکی و البته کار گروهی است. بازیکنان با چرخاندن عقربه‌ی چرخونک یکی از حرکات را حداقل برای ۱۰ ثانیه انجام می‌دهند و کارت را از آنِ خود می‌سازند. اولین کسی که از هر ۴ رنگ حداقل یک کارت داشته باشد، برنده است. برای برنده شدن در بازی یوگا باید کمی شانس و البته مقدار بیشتری انعطاف بدنی و قدرت تعادل داشت و در عین حال بتوان هماهنگ با دیگران یک حرکت دو نفره را انجام داد.ویژگی های بازی فکری یوگا :مناسب برای گروه های 2 تا 4 نفر استمدت بازی 15 دقیقه است .مناسب برای گروه سنی 5 سال به بالا است.ه کار گروهی است. بازیکنان با چرخاندن عقربه‌ی چرخونک یکی از حرکات را حداقل برای ۱۰ ثانیه انجام می‌دهند و کارت را از آنِ خود می‌سازند. اولین کسی که از هر ۴ رنگ حداقل یک کارت داشته باشد، برنده است. برای برنده شدن در بازی یوگا باید کمی شانس و البته مقدار بیشتری انعطاف بدنی و قدرت تعادل داشت و در عین حال بتوان هماهنگ با دیگران یک حرکت دو نفره را انجام داد.

 

 

تصویر راهنمای روش بازی فکری یوگا

ویژگی های بازی فکری یوگا :

مناسب برای گروه های 2 تا 4 نفر است

مدت بازی 15 دقیقه است

.مناسب برای گروه سنی 5 سال به بالا است.

 

 

تصویر خرید محصول

کانال تلگرامی  فروشگاه اینترنتی آرتی کالا

@artikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *