داستان های 5 دقیقه ای به چاپ پنجم رسید

داستان های 5 دقیقه ای

به گزارش تیم خبری آرتی کالا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب “داستان‌های 5 دقیقه‌ای برای بچه‌ها” به انتخاب” فیونا واترز” و ترجمه‌ی “سید حسن حسینی” در نوبت چاپ پنجم روانه‌ی بازار کتاب گردید.
داستان‌های 5 دقیقه‌ای برای بچه‌ها، مجموعه‌ی 22 داستان از نویسندگان معاص است. این داستان‌ها را می‌توان برای بچه‌های پیش دبستانی بلند خوانی کرد. هر داستان را می‌شود در مدت 5 دقیقه خواند و در این مدت کوتاه کودک را شاد و سرگرم کرد. موضوعات مختلف و فضاهای جذاب این داستان‌ها ثابت می‌کنند کوتاهترین داستان‌ها هم می‌توانند لحظه‌های شاد و قشنگی را به وجود آورند.
تخم عجیب، علی بابا و کیسة جادویی، خرگوش در عملیات نجات، سنگ سوپ، شتر چگونه کوهان دار شد؟ عناوین برخی از داستان‌های کتاب می‌باشند.

 

داستان های 5 دقیقه ای

 

در بخشی از کتاب آمده است:
در زمان‌های قدیم کمدی وجود داشت که کاملاً از شیشه ساخته شده بود و به راحتی می‌شد داخل و هرچه را که پشت آن بود، دید. اگر چه این کمد، همیشه خالی به نظر می‌رسید اما هر کس هر چه می‌خواست، می‌توانست از داخلش بردارد. مثلاً اگر کسی نوشیدنی خنک می‌خواست کافی بود در آن را باز کند و نوشیدنی را بردارد تنها چیزی که مهم بود، این بود که هر موقع کسی چیزی از آن برمی‌داشت باید…..

نتیجه گیری :

این کتاب که شامل داستان های زیبا برای کودکان می باشد و طبق مشاهده نظرات خوانندگان، اکثرا از مطالعه کتاب لذت بردند و اگر قصد خرید این کتاب را دارید می توانید از لینک زیر و از طریق فروشگاه آرتی کالا کتاب را خریداری نمایید.

 

لینک خرید کتاب داستان های 5 دقیقه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *