بازی جنگا چوبی رنگی سپتا
بازی جنگا چوبی رنگی سپتا ۵۱۷,۰۰۰ تومان
بازگشت به محصولات
بازی معمایی آنلاک هفت آزمون اژدها ۱۸۳,۰۰۰ تومان

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

بازی فکری سیلور مورتال کامبت

قیمت محصول

۳۲۷,۰۰۰ تومان

x

پشتیبانی ۲۴ ساعته

و ۷ روز هفته

تضمین کیفیت

و تضمین اصالت

رضایت مشتریان

افتخار ماست

ارسال سریع

با پست پیشتاز

معرفی محصول

بازی فکری سیلور مورتال کامبت مناسب برای 2 الی 4 نفر و امکان بازی تا 8 نفر .

یک بازی کارتی استراتژیک اعداد به همراه شخصیت های جذاب

 

داستان بازی سیلور مورتال کامبت :

پس از سال‌ها نبردهای خونین و جنگ‌های بی‌پایان، «کره‌های آتشین» که قدرت‌های فوق‌العاده‌ای در خود دارند، از چنگ «شائو کان» بیرون آمده و در اختیار قهرمانان و مبارزان دنیای «مورتال کامبت» قرار گرفته‌اند. این قهرمانان، پس از جداسازی «کره‌های آتشین»، برای اطمینان از این‌که «شائو کان» نتواند به آن‌ها دست یابد، این کره‌ها را به صورت مخفیانه در قلمروهایی دورافتاده و ناشناخته پراکنده کرده و خود، تا زمان بازگرداندن آن‌ها به مکان اصلی‌شان، به مراقبت از آن‌ها پرداخته‌اند. اکنون، ارتش «تاریکی‌ها»، دست‌نشانده‌های بی‌رحم و بی‌مهر «شائو کان»، به‌طور خطرناکی به این قلمروها نزدیک شده‌اند.

به‌عنوان نگهبان یکی از این ‌قلمروهای مخفی، با استفاده از مهارت‌ها و قدرت‌های منحصر به فرد هر یک از قهرمانان «مورتال کامبت»، باید ارتش «تاریکی‌ها» را از مکان خود دور کنید و نگذارید کره‌های آتشین به دست «شائو کان» بیفتند.
نگهبانی که در پایان بازی، کم‌ترین تعداد «تاریکی‌ها» را در مکان خود داشته باشد، پیروز این نبرد خواهد بود و می‌تواند علامت مورتال کامبت را در اختیار بگیرد تا از میان 6 قدرت نهایی (Finish Him/Her) یکی را در مبارزات خود بکار ببرد.

بازی«سیلور» یک بازی مستقل و در عین حال ترکیبی است. که هر کدام جداگانه و به تنهایی امکان بازی کردن با قوانین پایه و کلی بازی را دارند. نسخه‌های دیگری از این بازی در آینده عرضه خواهد شد، که می‌توانید به تنهایی و یا با ترکیب آن با نسخه‌های قبلی، آن ها را بازی کنید. این جعبه حاوی نسخه کالکتور Collectors Edition، جدیدترین نسخه این بازی به همراه 3 کارت پروموی اضافی است، که همچنان امکان ادغام با نسخه‌های دیگر این بازی را دارد.

اطلاعات بیشتر

وزن 700 گرم
سازنده

کشور سازنده

ضمانت

کارت در بازی

گروه سنی

,

تعداد بازیکن

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی فکری سیلور مورتال کامبت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.