انیمیشن در جست و جوی نمو/ سفری به اقیانوس‌ها

انیمیشن در جست و جوی نمو/ سفری به اقیانوس‌ها

یکی از سرگرمی‌های کودکان و بزرگسالان تماشای فیلم و انیمیشن است. هرساله تعداد زیادی فیلم و انیمیشن برای هر گروه سنی تولید و توزیع می‌شود.

فیلم‌های مناسب برای کودکان از درجه اهمیت بالاتری نسبت به سایر گروه سنی برخوردار است. فیلم هایی مناسب بوده که علاوه بر سرگرم کردن بتواند نکات آموزشی را به کودکان یادآوری کند.

یکی از انیمیشن های کودکانه که توجه افراد زیادی اعم از کودکان و بزرگسالان را به خود جلب کرده، انیمیشن در جست و جوی نمو (به انگلیسی: Finding Nemo) است.در جستجوی نمو، پویانمایی رایانه بلندی است که توسط استودیوهای پیکسار ساخته شده است. این انیمیشن توانست در سال  2003 برندهٔ جایزه اسکار شود. و یکی از ۱۰ فیلم برتر جهان در سبک پویانمایی (انیمیشن) است.

جذابیت فیلم در نگاه مخاطبان به اندازه‌ای بود که استودیوهای پیکسار سری دوم آن را با نام در جستجوی دوری تولید کردند و در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۶ به نمایش درآمد. ناگفته نماند این انیمیشن ۲۶ اُمین فیلم پرفروش تاریخ می‌‌باشد. انیمشن در جستجوی نمو داستان دریا و اتفاقات اقیانوس ها است.

یک داستان مهیج و جذاب در زیر اقیانوس ها

اگر کودکی دارید که علاقه به داستان هایی که زیر دریا اتفاق می افتد، دارد. و از قدرت تخیل بالای نیز برخوردار است. از تماشای انیممیشن در جستجوی نمو لذت می برد. شخصیت های اصلی این انیمیشن دلقک ماهی به نام مرلین است که با پسرش نمو در اقیانوس زندگی می‌کند.

مرلین در مورد پسرش نمو زیادی حساس است و نگران پسرش است. نمو اما توجهی به هشدارهای پدرش ندارد و باعث می شود تا در تور ماهیگیرها گرفتار شود و پدر خود را گم کند. مارلین بعد از دوری از پسرش تلاش می کند تا نمو را  پیدا کند. در ادامه این انیمیشن مارلین با اتفاقاتی روبرو می شود و همه این اتفاقات را به خوبی پشت سر می گذارد.

برای دیدن اتفاقاتی که برای مارلین در فیلم می افتد به تماشای فیلم بنشیند و با یک داستان مهیج و جذاب در زیر اقیانوس ها سفر کنید. اگر شما نیز می خواهید این فیلم ها را بهتربشناسید، با مجموعه آرتی‌کالا همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *