آشنایی با اسباب بازی لگو

تصویر آشنایی با لگو

اسباب بازی لگو

همه ما حداقل برای یکبار هم که شده با اسباب بازی جذابی به نام لگو بازی کرده ایم. یک شرکت تولید کننده اسباب بازی دانمارکی در سال 1947 برای اولین بار اقدام به ساخت اسباب بازی لگو یا همان آجرهای اسباب بازی کرد. این اسباب بازی جذاب خیلی زود مورد توجه کودکان و حتی بزرگسالان قرار گرفت. امروزه انواع مختلف از بازی های لگو طراحی شده و در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است.

گروه سنی مناسب برای اسباب بازی لگو

امروزه اسباب بازی های لگو برای تمامی سنین می باشد، چرا که دیگر لگو ها فقط بلوک های خانه سازی نیست ، بلکه لگو ها در طرح های بسیار زیادی ساخته می باشد و اگر بخواهیم دسته بندی برای آنها بگذاریم دو نوع اسباب بازی لگو داریم، اسباب بازی لگو برای کودکان زیر شش سال و لگو برای افراد بالای شش سال و حتی بزرگسالان.

آجرهای لگو با طراحی ویژه ای که دارند امکان ساخت انواع طرح ها را برای همه گروه های سنی فراهم کرده اند. اسباب بازی لگو هیچ خطری برای کودکان نوپا ندارد و جذابیت فوق العاده ای نیز برای بزرگترها دارد.

اسباب بازی لگو برای کودکان زیر شش سال :

لگو های مناسب برای گروه زیر شش سال دارای قطعات بزرگتر می باشند چراکه در کودکان زیر شش سال و مخصوصا زیر سه سال احتمال خوردن قطعات وجود دارد و همچنین به دلیل اینکه کنترل و قرار دادن قطعات کمی سخت تر می باشد برای راحتی کار باید قطعات کمی درشت تر باشند تا بتوانند به راحتی قطعات را در جای مناسب قرار دهند.

آیکون خرید محصول

در مهد کودک ها و محیط های بازی کودکان همیشه از اسباب بازی لگو و آجر سازی برای بالا بردن قوای ذهنی و خلاقیت کودکان استفاده می شود. لگو های رنگارنگ می توانند ساعات زیادی بچه ها را سرگرم کنند. جنس قطعات لگو پلاستیکی یا کائوچویی است و لبه های تیز و برنده ندارد.

آیکون خرید محصول

اسباب بازی لگو می تواند در امر آموزش کودکان نیز مورد استفاده قرار گیرد. در یک حرکت جالب یک معلم امریکایی توانست چهار عمل اصلی ریاضی را توسط اسباب بازی لگو به دانش آموزان یک مدرسه آموزش دهد.

لگو برای گروه سنی بالای 6 سال :

لگو ها برای گروه سنی بالای 6 سال دارای تنوعی بینظیر می باشند که از هر مدلی که بخواهید تقریبا می توانید لگو آن را تهیه کنید. لگو ها دارای تنوعی در مدل های شخصیت های کارتونی، ماشین ها ، اسلحه ها و قهرمانان و …. می باشند که نسبت به علاقه هر شخص مدل های متفاوتی را می توانید تهیه کنید.

حتما مشاهده کنید : خرید انواع لگو 

اسباب بازی لگو برای ساخت اشکال گوناگونی استفاده می شود. برخی از این شکل ها بسیار ساده هستند و مناسب کودکان می باشند ولی برخی از سازه های آجری لگو پیچیده تر بوده و مناسب  ذهن خلاق نوجوانان می باشد.

قطعات اسباب بازی لگو به راحتی از هم جدا شده و قابلیت ساخت چند باره را دارد. از این جهت خرید لگو برای بازی بسیار مقرون به صرفه است. لگو هرگز خسته کننده و تکراری نخواهد شد و هر بار می توان توسط همان آجرهای لگوی یکسان اشکال متنوع دیگری را به وجود آورد.

 

لگو ماشین 23 مدل ، از لگو های پرطرفدار می باشد که به 23 مدل مختلف تبدیل می شود. این لگو جذابیت بسیار بالایی دارد و دلیل آن قطعات بالا ، تنوع بی نظیر و طرح جذاب آن می باشد.

 

آیکون خرید محصول

از دیگر لگو ها ، لگو هایی با قطعات زیاد می باشد. برخی از لگو ها دارای قطعات بسیار زیاد ( 700 تا چندین هزار قطعه ) می باشد که بسیار جذابند برای افراد مختلف و درست کردن آنها بسیار لذت بخش است.

لگو جوکرلند با داشتن 1149 قطعه یک لگو خاص می باشد که قابلیت های بسیار فراوانی دارد و دارای قیمت استثنایی است. این لگو جزو لگو های پرطرفدار می باشد چرا که شخصیت های خاصی را در این لگو خواهید دید و قابلیت هایی بینظیر را میتوانید ببینید.

آیکون خرید محصول

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *