معرفی شخصیت لگویی کاپیتان آمریکایی

از شخصیت های محبوب اونجورز می توان به کاپیتان آمریکایی اشاره کرد. کاپیتان آمریکایی ابتدا با کتاب های مصور کاپیتان آمریکایی معرفی شد . این شخصیت که بعدها به عنوان یکی از قهرمانان در سری برنامه های اونجرز انتخاب شد. شخصیت کاپیتان آمریکایی از شخصیت های محبوب قهرمان می باشد .

شخصیت کاپیتان آمریکایی:

این شخصیت فردی است به نام استیو راجر است که علاقه دارد در جنگ شرکت کند اما به علت ضعف جسمانی نمی‌تواند و دولت آمریکا برای کمک به کشورش بر روی او آزمایش‌هایی انجام می‌دهد تا قدرت او را افزایش داده و در جنگ‌ها از وی استفاده کند.

لگو کاپیتان آمریکایی

کاپیتان آمریکایی لباسی از پرچم آمریکا برتن دارد و سلاح او سپرش می باشد . او در آزمایشاتی که بر رویش  انجام شد تبدیل به ابر انسان می شود .

از قدرت‌های وی می‌توان به بنیه و قدرت درونی ابر انسانی، قدرت بدنی فرا انسانی، استاد در هنرهای رزمی و نبرد تن به تن، قدرت بازیابی مولکولی، ساختار انسانی بهبود یافته (استخوان‌ها و عضلات مقاوم تر، دستگاه تنفس و گوارش قویتر)،مقاومت فرا انسانی در برابر گرما و سرما، متخصص کار با اسلحه، حواس پنجگانه فرا انسانی، عکس العمل و رفلکس فرا انسانی نام برد .

لگو کاپیتان آمریکایی

به علت استقبال شدید از فیلم ها این شخصیت ، فیگور های لگویی او نیز مورد استقبال فراوان افراد قرار گرفته است . لگو کاپیتان آمریکایی در موقعیت های مختلف و دربسته بندی های مختلف به همراه دیگر اونجرز ها به فروش می رسد.

ویژگی های منحصربه فرد این شخصیت :

  • قابلیت ابر انسانی دارد .
  • سلاح او  سپر محافظ می باشد .
  • لباس او پرچم آمریکا می باشد .
  • درابتدا بسیار ضعیف بود و به خاطر آزمایشاتی که برروی ووی انجام شده تبدیل به یک ابر انسان شده است .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *