نمایش 1–15 از 101 نتیجه

لگو از جمله اسباب بازی‌هایی است که علاوه بر سرگرمی و گذران اوقات فراغت جنبه‌های مختلف ذهنی شما را درگیر می‌کند و شما را با چالش‌های ذهنی مختلف روبرو می‌کند، اینگونه می‌توانید ضمن بازی و سرگرمی، بیاموزید و آموزش دهید.

بازی‌ها یکی از ابزارهای مهم، استاندارد و کاربردی برای آموزش به رده سنی زیر 7 سال است که به کمک آن می‌توانید در حین سرگرمی موارد بسیاری را به کودک خود آموزش دهید و در سنین بزرگسالی از جنبه سرگرمی آن لذت ببرید.

آرتی کالا با سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع اسباب بازی و لوازم التحریر توانسته است باکیفیت‌ترین و متنوع‌ترین طیف لگو را ارائه دهد؛ همچنین به منظور افزایش رضایت و جلب اعتماد مشتریان خود خدماتی ارزنده و با کیفیت را برای کاربران و مشتریان خود در نظر گرفته است.

شما می‌توانید برای بررسی جزئیات و مشاهده انواع لگو مرد عنکبوتی جدید به سایت آرتی کالا و صفحه محصولات مراجعه کنید.

مشخصات بازی لگو مرد عنکبوتی

قبل از خرید هر محصولی حتما مشخصات آن را چک کنید تا در صورت هرگونه مغایرت از تقلبی بودن محصول مورد نظر مطمئن شوید.

در ادامه برخی از مشخصات بازی لگو مرد عنکبوتی را بیان می‌کنیم تا قبل از خرید با کلیات این بازی آشنا شوید.

  • رده سنی این بازی 6+ است و تمام کودکان و بزرگسالان بالای شش سال می‌توانند از این بازی استفاده کنند و لذت ببرند.
  •  با توجه به اینکه لگو مرد عنکبوتی انواع مختلفی دارد تعداد قطعات آن نیز متناسب با نوع آن متغیر است؛ پس همیشه قبل از خرید به تعداد قطعات توجه کنید.
  • کشور سازنده لگو مرد عنکبوتی چین است و این بازی در کمپانی BELA تولید می‌شود و در ایران با ضمانت آرتی کالا به فروش می‌رسد.
  • نکته دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید تعداد قطعات و وزن آن است که حتما آن را چک کنید.

آرتی کالا، معتبرترین مرکز فروش اسباب بازی لگو مرد عنکبوتی

همیشه برای خرید هر محصولی حتی اسباب بازی‌ها معتبرترین مجموعه را انتخاب کنید؛ زیرا نحوه خدمت‌رسانی و کیفیت محصولات در مجموعه‌های معتبر بسیار متفاوت است.

یک مجموعه معتبر ضمن فروش محصولات خود گزینه‌های دیگری را نیز مد نظر می‌گیرد تا بتواند رضایت و اطمینان حداکثر کاربران و مشتریان خود را جلب کند.

آرتی کالا نیز به عنوان معتبرترین مرکز فروش اسباب بازی‌هایی همچون لگو مرد عنکبوتی خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد که در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • ارائه محصولات اورجینال و باکیفیت
  • ارائه طیف وسیعی از لگو مرد عنکبوتی در طرح‌های مختلف 
  • ارسال رایگان برای خریدهای بالای 300 هزار تومان
  • امکان پرداخت وجه درب منزل و پس از دریافت کالا

قیمت لگو مرد عنکبوتی

قیمت لگو مرد عنکوتی به عوامل مختلفی بستگی دارد که باعث میشود که قیمت‌های لگو مرد عنکبوتی مختلف باشد. یکی از عامل‌ها و فاکتورهای اصلی که باعث میشود بر روی قیمت تاثیر بگذارد برند لگو است. برند اصلی لگو قیمیتی بسیار بالاتر از نمونه‌های دیگر دارد.

یکی دیگر از عامل و فاکتورهای دیگر که باعث میشود قیمت لگوها با هم متفاوت داشته باشد تعداد قطعات آن است. هرچه لگو قطعات بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز به مراتب افزایشیدا خواهد کرد.

خرید لگو مرد عنکبوتی

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که به بازی لگو مرد عنکبوتی و طیف گسترده آن علاقه دارید توصیه می‌کنیم ضمن خرید از مراکز معتبر به ویژگی‌هایی همچون اصالت، کیفیت، گارانتی و غیره توجه کنید. در ادامه به بررسی همه جانبه فاکتورهای نامبرده شده می‌پردازیم.

اصالت

محصولات اورجینال با نمونه‌های تقلبی خود تفاوت‌های بسیاری دارند که مهم‌ترین آن تفاوت در کیفیت قطعات است.

از آنجایی که تعداد قطعات در بازی لگو مرد عنکبوتی زیاد است و معمولا بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، اگر از کیفیت کافی برخوردار نباشد قطعا پس از گذشت زمان و چندین بار استفاده آسیب خواهد دید؛ از طرفی با خرید محصولات اورجینال حقوق صاحب اثر را نیز حفظ می‌کنید و خودتان نیز از بازی با یک لگو با کیفیت لذت می‌برید.

کیفیت

کیفیت نیز همانطور که گفته شد بسیار مهم است؛ زیرا این بازی برای رده سنی کودکان تعبیه شده و احتمال اینکه پس از چندین بار استفاده آسیب ببیند وجود دارد؛ در نتیجه می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که خرید محصولات باکیفیت از لحاظ ریالی نیز مقرون به صرفه‌تر است.

شما با خرید یک اسباب بازی با کیفیت لذت بیشتری را احساس خواهید کرد؛ پس توصیه می‌کنیم در هنگام خرید به این نکات دقت کنید و از مراکز مطمئن خرید کنید.

گارانتی تعویض

یکی دیگر از مواردی که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید این است که محصول خریداری شده حتما گارانتی تعویض داشته باشد تا در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا آسیب بتوانید آن را مرجوع کنید.

تاثیرات بازی لگو مرد عنکبوتی بر کودکان و بزرگسالان

بازی‌ها به طور کلی تاثیرات بسیاری دارند که بازی لگو مرد عنکبوتی نیز از این مبحث مستثنی نیست. در ادامه به صورت خلاصه به بررسی تاثیرات بازی لگو مرد عنکبوتی می‌پردازیم.

  • تقویت تفکر سه بعدی در کودکان
  • تقویت مهارت‌های اجتماعی و شناختی
  • تقویت قوه تخیل، افزایش خلاقیت و ابتکار
  •  تقویت هوش فضایی – تجسمی و هوش ریاضی
  • آشنایی با مفاهیمی همچون انطباق
  • افزایش اعتماد به نفس